دانش و فناوری

قیمت بایک X9 از سوی گروه بهمن اعلام شد [خرداد 1403]

در آستانه برگزاری نمایشگاه خودرو شیراز 1403، گروه بهمن قیمت بایک X9 را اعلام کرد. این خودرو کشنده جدید، قدرتمند و مونتاژی بازار ایران است که با پیشرانه 560 اسب‌بخاری خود، می‌تواند رقبای خارجی از برندهای معتبر را به چالش بکشد. قیمت بایک X9 از سوی گروه بهمن معادل پنج میلیارد و 950 میلیون تومان اعلام شده است. علاوه‌بر کشنده‌های وارداتی دست‌دوم، برخی کشنده‌های مونتاژ داخل نیز به‌عنوان رقبای بایک X9 شناخته شده‌اند. ازجمله این رقبا می‌توان به شکموتو X5000، دیما کشنده P9 کامل دیزل و فوتون H5 اشاره کرد.

نگاهی به آن‌چه در ازای پرداخت قیمت بایک X9 به دست می‌آورید

مهم‌ترین موضوعی که قیمت بایک X9 را برای مشتریان توضیح‌پذیر می‌کند، پیشرانه این کشنده است. بایک X9 از موتور 12.9 لیتری شش سیلندر با قدرت 560 اسب‌بخار و گشتاور 2600 نیوتن‌متر بهره می‌برد. این پیشرانه از سری موتورهای کامینز به‌شمار می‌آید. گیربکس 12 سرعته اتوماتیک ZF نیز وظیفه انتقال قدرت را در بایک X9 برعهده دارد. این گیربکس از ریتاردر 5 مرحله‌ای نیز برخوردار است که یک آپشن جذاب و کاربردی در کشنده‌های مونتاژی به حساب می‌آید.

بایک X9 در کنار پیشرانه قدرتمند، باک سوخت بزرگی نیز دارد. این کشنده به دو باک سوخت مجهز است که یکی از آن‌ها 490 و دیگری 560 لیتر ظرفیت دارند. بنابراین ظرفیت باک سوخت این خودرو به 1050 لیتر بالغ می‌شود. بایک X9 در رده کشده‌های 44 تنی طبقه‌بندی می‌شود.

قیمت بایک X9 از سوی گروه بهمن اعلام شد [خرداد 1403]
baic x9

در محدوده قیمت بایک X9، رقبای اروپایی و برخی مونتاژی‌ها حضور دارند. ازاین‌رو گروه بهمن محصول خود را با طیف وسیعی از امکانات رفاهی و ایمنی روانه بازار کرده است. ازجمله این امکانات می‌توان به ترمز هوشمند، سیستم ضد لغزش، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، رادار هشدار خروج از خط، دوربین ۳۶۰ درجه، کولر و بخاری درجا، یخچال ، ترمز پارک برقی، شارژر بی‌سیم، چراغ های LED، صندلی پنوماتیکی راننده به‌همراه گرمکن و سردکن، تخت خواب و سنسور تشخیص آب‌وهوا اشاره کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا