دانش و فناوری

Bedrock Studio تلاش آمازون برای ساده سازی توسعه برنامه های هوش مصنوعی مولد است

آمازون در حال راه‌اندازی ابزار جدیدی به نام Bedrock Studio است که به سازمان‌ها اجازه می‌دهد مدل‌های هوش مصنوعی مولد را آزمایش کنند، روی آن مدل‌ها همکاری کنند و در نهایت برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بسازند.

Bedrock Studio مبتنی بر وب که از امروز در پیش‌نمایش عمومی در دسترس است – بخشی از Bedrock، پلت‌فرم میزبانی ابزار و ابزار هوش مصنوعی مولد آمازون – آنچه را آمازون در یک پست وبلاگ به‌عنوان «محیط نمونه‌سازی سریع» برای هوش مصنوعی مولد توصیف می‌کند، ارائه می‌کند.

استودیو Bedrock توسعه دهندگان را از طریق مراحل ارزیابی، تجزیه و تحلیل، تنظیم دقیق و به اشتراک گذاری مدل های هوش مصنوعی مولد از Anthropic، Cohere، Mistral، Meta و سایر شرکای Bedrock، و همچنین تست تنظیمات مدل های مختلف و نرده های محافظ و ادغام منابع داده و APIهای خارجی راهنمایی می کند. استودیو Bedrock همچنین ابزارهایی را برای پشتیبانی از همکاری با اعضای تیم برای ایجاد و اصلاح برنامه‌های هوش مصنوعی مولد، از جمله اعتبارنامه‌های ورود به سیستم برای شرکت‌هایی که از آنها استفاده می‌کنند، ارائه می‌کند.

Bedrock Studio تلاش آمازون برای ساده سازی توسعه برنامه های هوش مصنوعی مولد است

اعتبار تصویر: آمازون

به گفته آمازون، استودیو Bedrock به طور خودکار منابع مربوط به خدمات وب آمازون (AWS) را همانطور که توسعه‌دهندگان درخواست می‌کنند، مستقر می‌کند، و – به نفع امنیت – برنامه‌ها و داده‌ها هرگز از حساب AWS وارد شده خارج نمی‌شوند.

هنگامی که برنامه هایی را در Amazon Bedrock Studio ایجاد می کنید، منابع مدیریت شده مربوطه مانند پایگاه های دانش، عوامل و [more] به طور خودکار در حساب AWS شما مستقر می شوند، “آنته بارت، مدافع توسعه دهنده اصلی آمازون در پست وبلاگ توضیح می دهد. “شما می توانید از Amazon Bedrock API برای دسترسی به این منابع در برنامه های پایین دستی استفاده کنید.”

به نظر می‌رسد که استودیو Bedrock مجموعه‌ای از ابزارهای AWS است که کمتر تلاشی برای اختراع مجدد چرخ نسبت به ساده‌سازی محصولات و خدمات موجود است، و در رأس آن توانایی‌های حاکمیت شرکتی و انطباق وجود دارد. یکی تصور می کند همه اینها در خدمت تلاش آمازون برای تبدیل Bedrock به پلتفرم پیشرو برای توسعه برنامه های هوش مصنوعی مولد است.

Bedrock که در برابر پلتفرم‌های توسعه هوش مصنوعی از Google Cloud، Microsoft Azure و دیگران قرار دارد، راهی پرشیب در پیش است. اما آمازون در گزارش درآمد اخیر خود تلگراف کرد که به گفته اندی، مدیرعامل آمازون، Bedrock – همراه با سایر خدمات مرتبط با هوش مصنوعی مولد AWS – در حال تسلط بر خود هستند، و به گفته اندی، مدیر عامل آمازون، کسب‌وکارهای هوش مصنوعی مولد AWS در مجموع به نرخ اجرای چند میلیارد دلاری رسیده‌اند. جاسی.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا