دانش و فناوری

Beeper از ارائه iMessage روی اندروید صرف‌نظر کرد؛ تمرکز روی تبدیل‌شدن به بهترین برنامه چت جهان

اپلیکیشن Beeper Mini ماه گذشته معرفی شده بود و به کاربران اجازه می‌دهد که از طریق دستگاه اندرویدی خود، پیام iMessage ارسال کنند. اپل تاکنون به روش‌های مختلفی تلاش کرده تا از دسترسی به iMessage از طریق Beeper Mini جلوگیری کند و اکنون این اپلیکیشن جدید از طریق پست وبلاگ خود اعلام کرده که قصد دارد ارائه راه‌حل‌های جدید برای مقابله با اپل را متوقف کند و روی هدف بلند مدت خود که «ساخت بهترین برنامه چت روی زمین» است تمرکز کند.

Beeper در پست جدید وبلاگ خود می‌نویسد:

«هر بار که Beeper Mini به‌درستی کار نمی‌کند یا به دلیل دخالت اپل غیرقابل‌اعتماد می‌شود، به اعتبار Beeper ضربه وارد می‌شود. به‌همان‌اندازه‌ای که دوست داریم برای محصول فوق‌العاده‌ای که واقعاً باید وجود داشته باشد بجنگیم، حقیقت این است که نمی‌توانیم در برابر بزرگ‌ترین شرکت روی زمین در این بازی موش و گربه پیروز شویم.»

رویکردهای اپلیکیشن Beeper برای مقابله با اپل

Beeper در پست خود می‌گوید که اگر اپل با روشی بتواند جدیدترین رویکرد آن‌ها را مسدود کند، دیگر هیچ برنامه‌ای برای برطرف کردن مشکل ندارد. این اپلیکیشن همچنین در پاسخ به انتقادات مربوط به «ناامن» بودن Beeper، کد پل iMessage خود را ارائه کرده است تا کاربران بتوانند آن را بررسی کنند و از آن استفاده کنند.

Beeper Mini ابتدا به‌عنوان یک برنامه دانلودی ساده شروع به کار کرد و به‌طور کلی فرآیند پیچیده‌ای را برای ارائه خدمات پیام‌رسانی به کاربران خود ارائه می‌کند. طبق آخرین اصلاحیه این برنامه، کاربران Beeper برای استفاده از آن باید یک مک یا لینوکس و البته یک آیفون جیلبریک‌شده داشته باشد. همچنین پس از انجام مراحل موردنیاز برای دریافت کد ثبت نام iMessage، می‌توانند استفاده از برنامه را شروع کنند، اما مشکلی که وجود دارد این است که گوشی آیفون آن‌ها همیشه باید به Wi-Fi متصل باشد.

همچنین اگر کاربران یک آیفون قدیمی نداشته باشند یا مایل به خرید دستگاه جدیدی نیستند، Beeper پیشنهاد می‌کند که می‌توانند با پرداخت چند دلار در ماه یک آیفون اجاره کنند. علاوه بر این، Beeper قصد دارد در صورت وجود درخواستی در این رابطه، سال آینده سرویس اجاره خود را راه‌اندازی کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا