دانش و فناوری

ButcherBox استارت‌آپ Truffle Shuffle با ویژگی «Shark Tank» را خریداری کرد

Butcherbox به دلیل پیشرفت در مسیر خود شناخته شده است و بیش از 600000 دلار درآمد دارد. این شرکت به طور سنتی در مسیر M&A نبوده است، اما امروز اعلام کرد که Truffle Shuffle را خریداری می کند – که ممکن است شما از آن به یاد داشته باشید. تانک کوسه قسمت در سال 2021 (یا، شاید، گونی ها). این خرید به مشتریان Butcher Box کمک می کند تا در آشپزی بهتر شوند – و به طور بالقوه جذابیت (و خط تولید) را برای مشتریان بیشتر خود گسترش می دهد.

ترافل هدف شافل این است که به ما آشپزهای خانگی حس حرفه ای بودن بدهد، که این کار را با ارائه برنامه های آشپزی آسان برای دنبال کردن انجام می دهد. وقتی در طول همه گیری همه گیر آن را امتحان کردم، شگفت زده شدم که چگونه این شرکت توانست غذاهای بسیار پیشرفته را در دسترس و سرگرم کننده قرار دهد: با نگرش و نکات و ترفندهای کوچک در طول مسیر، از جمله استراحت برای تهیه کوکتل و مهمانی های رقص که آشپزهای خانگی نشان می دهند که تا چه حد در این فرآیند قرار دارند و در حین پختن غذاها چقدر خوشمزه به نظر می رسند.

شرکت‌ها از به اشتراک گذاشتن شرایط معامله خودداری کردند، اما سخنگوی ButcherBox تأیید کرد که این یک پیشنهاد فقط نقدی است.

آشپزی با ستاره میشلن را به آشپزخانه خود بیاورید

مثل همیشه، یکی از مهمترین بخش های راه اندازی یک استارتاپ، تناسب بنیانگذار با بازار است و دو بنیانگذار – جیسون مک کینی و تایلر وورس – یک داستان جهنمی در این زمینه داشته باشید: آنها در رستوران فرانسوی شست و شوی فرانسوی با ستاره میشلن ملاقات کردند و تصمیم گرفتند یک تجارت ترافل راه اندازی کنند.

ButcherBox استارت‌آپ Truffle Shuffle با ویژگی «Shark Tank» را خریداری کرد

تاکر ریچیو، سرآشپز ترافل شافل، برنده سرآشپز سطح بعدی گوردون رمزی بود. اعتبار تصویر: Jay Maidment / سرآشپز سطح بعدی

Truffle Shuffle با هدف دوگانه کمک به سرآشپزها و مصرف کنندگان در تهیه ترافل اصل و توسعه طیف وسیعی از محصولات ترافل تاسیس شد. با این حال، همه‌گیری به این معنی بود که آنها ناگهان با 20000 دلار ترافل‌های بسیار فاسد شدنی و ممتاز در دستان خود یافتند و هیچ رستورانی برای خرید آنها وجود نداشت.

این زمانی است که بنیانگذاران ناقص بازی خود را شروع می کنند. در پاسخ به این شرایط خارق‌العاده، تیم به فروش مستقیم به مصرف‌کننده و معرفی یک تجربه آشپزی زنده منحصر به فرد تبدیل شد. این تغییر نوآورانه کسب و کار را نجات داد – و تولد یک ایده جدید بود.

از آنجا، کسب‌وکار تکامل یافت: تیم پلتفرمی را راه‌اندازی کرد که به مهمانان این فرصت را می‌داد تا غذاهایی را که می‌خواستند آشپزی یاد بگیرند انتخاب کنند. پس از انتخاب، شرکت تمام مواد لازم را برای آنها ارسال می کند تا یک غذای با کیفیت میشلن را در راحتی در خانه خود تهیه کنند. این راه حل نه تنها به شرکت در مدیریت موجودی اضافی کمک کرد، بلکه یک تجربه آشپزی لذیذ را در آشپزخانه های علاقه مندان به غذا در سراسر کشور به ارمغان آورد – و در نهایت توجه ButcherBox را به خود جلب کرد.

مارک کوبان در بیانیه‌ای به TechCrunch گفت: «جیسون و تایلر کارآفرینان بی‌نظیر و سرآشپزهایی با استعداد هستند. از تماشای آنها که جامعه سرآشپزهای خانگی خود را گسترش می دهند و تأثیری که بر بسیاری از خانواده ها در مدت زمان کوتاهی داشته اند، لذت بخش است. رویکرد آنها برای آموزش آشپزی به مردم همچنان الهام بخش جامعه Truffle Shuffle خواهد بود و ابزار ارزشمندی برای جامعه ButcherBox نیز خواهد بود.”

معلوم می شود که تانک کوسه در ماه می سال گذشته، یکی دیگر از سرآشپزهای برجسته این شرکت، تاکر ریچیو، به عنوان بخشی از سرآشپز سطح بعدی گوردون رمزی، 250000 دلار برنده شد که نمی توانست به نمایه و آگاهی عمومی تروفل شافل لطمه ای وارد کند. هر

خرید توسط ButcherBox

ButcherBox مدتی است که به سرعت در حال رشد بوده است و اخیراً تجارت خود را به خط تولید غذای حیوانات خانگی به نام ButcherBox For Pets گسترش داده است.

این شرکت می‌گوید خرید Truffle Shuffle اولین خرید آن تا به امروز است و به نظر می‌رسد که یک توسعه منطقی برای دستور غذا و سایت آموزش نحوه پخت بهتر این شرکت «Just Cook» باشد. با این حال، در حال حاضر، شرکت خریداری شده با نام تجاری خود فعالیت خواهد کرد در حالی که شرکت تلاش می کند تا ببیند بهترین راه برای ادغام دائمی آن با نام تجاری ButcherBox – اما این شرکت می گوید که هیجان زده است که به مشتریان ButcherBox دسترسی سریع تر به این محتوا را بدهد.

از نظر من، Truffle Shuffle چیزی بیش از یک دستور پخت و پلت فرم ویدیویی است. مایک سالگوئرو، بنیانگذار و مدیرعامل ButcherBox، در مصاحبه ای با TechCrunch گفت: جامعه ای که تیم پرورش داده است چیزی است که آنها را متمایز می کند. آنها افرادی را که در حال یادگیری آشپزی در آشپزخانه خود هستند، توانمند کرده و از آنها تجلیل کرده‌اند، در حالی که مهارت‌شان را نیز ارتقاء داده‌اند که در سفر آشپزی خود ادامه می‌دهند، همگی در عین حال سرگرمی و غذا خوردن بهتر. به عنوان یک برند، هدف ما این است که به مردم کمک کنیم تا بهتر غذا بخورند و در حالی که ما بر کمک به آنها برای خوردن پروتئین با کیفیت بالاتر تمرکز کرده‌ایم، اکنون از طریق ادغام Truffle Shuffle، می‌توانیم نحوه تهیه پروتئین‌های ما را نیز الهام‌بخش و آموزش دهیم.»

در همین حال، ButcherBox به ماموریت خود برای سالم تر و آگاهانه تر کردن مصرف گوشت ادامه می دهد. گوشت همیشه از نظر اخلاقی یک منطقه پیچیده خواهد بود (مخصوصاً وقتی از زاویه آب و هوا دیده شود)، اما این شرکت می گوید که هر کاری را که می تواند انجام می دهد. از جمله، این شرکت B-Corp ثبت شده است و از سازمان های حمایت از حیوانات دعوت کرده است تا پاسخگوی آن باشند.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا