دانش و فناوری

ChatGPT با هدفون های ارتقا یافته Nothing بسیار دور است

هیچ چیزی امروز یک جفت تازه‌سازی در خط هدفون خود را اعلام نکرد. قراردادهای نامگذاری در اینجا پیچیده هستند، اما Nothing Ear به روز رسانی Nothing Ear (2) است، در حالی که Nothing Ear (a) بیشتر یک جانشین معنوی Nothing Ear Stick است.

با این حال، قابل توجه ترین خبر امروز احتمالاً این بار در آغوش Nothing از ChatGPT است. از آنجایی که «تلفن‌های هوشمند هوش مصنوعی» جهان در حال مبارزه با دستگاه‌هایی مانند Humane's Ai Pin و Rabbit R1 برای اشتراک‌گذاری ذهنی هستند، به نظر می‌رسد این شرکت تلفن همراه مستقر در لندن با ادغام این فناوری در هدفون‌های جدید خود قدمی برداشته است.

به طور خاص، اگر برنامه ChatGPT را روی یک گوشی Nothing متصل نصب کرده باشید، می‌توانید از برنامه هوش مصنوعی مولد سؤالات خود را با انگشتی از ساقه هدفون بپرسید. دسترسی به Siri/Google Assistant/Alexa را روی یک جفت هدفون در نظر بگیرید، فقط این هدف مستقیماً به پلتفرم بسیار محبوب OpenAI ضربه می‌زند.

این شرکت خاطرنشان می‌کند: «هیچ چیز همچنین با تعبیه نقاط ورودی در سطح سیستم در ChatGPT، از جمله اشتراک‌گذاری اسکرین شات و ویجت‌های سبک Nothing، تجربه کاربر گوشی‌های هوشمند Nothing را در Nothing OS بهبود نمی‌بخشد». این ویژگی به طور انحصاری برای هر دو هدفون جدید در دسترس خواهد بود.

پیش خرید هر دو جوانه از امروز شروع می شود. هیچ چیز نمی گوید که جوانه های گوش به لطف یک سیستم درایور جدید، صدای بهتری را نسبت به نسل های قبلی خود ارائه می دهند. در همین حال، فضای بیشتری را برای باتری، با 25٪ عمر بیشتر از Ear (2) فراهم کرده است. یک سیستم حذف نویز فعال “هوشمند” مطابق با نویزهای محیطی سازگار است و “نشت” بین جوانه ها و کانال گوش را بررسی می کند.

Ear (a) همچنین بهبودهای حذف نویز را به ارمغان می آورد، اما چیزی که به نظر می رسد Nothing واقعاً به آن فشار می آورد، رنگ زرد روشن است که زیبایی سیاه و سفیدی را که دستگاه های آن را مشخص کرده است، کاهش می دهد.

Ear و Ear (a) هر دو به ترتیب 149 و 99 دلار قیمت مناسبی دارند. ارسال از 22 آوریل شروع می شود.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا