دانش و فناوری

Coro، ایجاد امنیت سایبری برای SMB ها، 100 میلیون دلار را با ارزش 750 میلیون دلار قفل می کند.

شرکت‌ها و سایر سازمان‌های بزرگ مدت‌ها هدف سودآور و آشکاری برای مجرمان سایبری بوده‌اند، اما در سال‌های اخیر – به لطف تکنیک‌های پیچیده‌تر نقض و ظهور هوش مصنوعی – کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​هم اکنون بسیار روی نقشه هستند. اکنون، Coro – یکی از ابزارهای استارتاپی که به طور خاص برای مشاغل کوچکتر ایجاد می کند – پس از مشاهده درآمدهای تکراری خود در سال گذشته 300٪ افزایش یافته است، دور بزرگی از بودجه را اعلام می کند. 100 میلیون دلار در دور سری D سرمایه جمع آوری کرده است. منابع نزدیک به معامله به TechCrunch می گویند که ارزش آن پس از پول بیش از 750 میلیون دلار است.

Coro مستقر در نیویورک تا به حال کاملاً بر روی بازار ایالات متحده متمرکز بوده است – جای تعجب نیست، با توجه به اینکه بیش از 33 میلیون SMB تنها در آن کشور وجود دارد – اما با این دور، این استارت آپ می خواهد تجارت خود را در سطح بین المللی گسترش دهد و از اروپا شروع کند. . برای این منظور، قابل توجه است که سرمایه‌گذار اصلی در این دور، One Peak است، شرکتی در مرحله بعدی بریتانیا که بر فناوری سازمانی تمرکز دارد. حامیان قبلی Energy Impact Partners و Balderton Capital نیز شرکت دارند.

کورو همچنین قصد دارد از این بودجه برای ادامه کار بر روی تحقیق و توسعه خود استفاده کند – به ویژه در آوردن ابزارهای هوش مصنوعی بیشتر به پلتفرم یک مرحله ای خود به منظور تطابق بهتر و شکست ایده آل با توانایی های پیچیده ترین هکرهای مخرب.

تحقیقات IBM تخمین زده است که میانگین هزینه نقض داده ها در سال 2023 به 4.45 میلیون دلار رسیده است، و در حالی که حملات منفرد با هدف سازمان های بسیار بزرگ هنوز هم ممکن است بیشترین سرفصل ها را به خود اختصاص دهند، مجرمان سایبری به طور فزاینده ای شروع به تمرکز بیشتر روی SMB ها کرده اند و از قانون صرفه جویی در مقیاس استفاده می کنند. و با استفاده از یکی از بزرگترین روندهای سازمانی در دو دهه اخیر – ظهور و تسلط SaaS.

Dror Liwer، یکی از بنیانگذاران (و CMO)، در مصاحبه ای گفت: “موانع ورود مهاجمان طی دو سال گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته است.” او گفت که مقصر ظهور تکنیک های حمله به عنوان سرویس، به ویژه باج افزار به عنوان یک سرویس است.

“در گذشته، برای اجرای یک حمله بسیار پیچیده، شما نیاز به دانستن چیزهای زیادی داشتید و اجرای خود حمله بسیار گران بود. امروز می‌توانید به یک وب‌سایت بروید، فهرستی را آپلود کنید و یک حمله اجاره کنید و به دنبال بازار بروید. بنابراین هزینه حمله نیز به شدت کاهش یافته است. این بدان معناست که بازگشت سرمایه (ROI) حمله به یک بازار متوسط ​​یا کسب و کار کوچک به طور چشمگیری بهبود یافته است، زیرا قبلاً انجام این کار بسیار گران بود.

لیور گفت که در گذشته به دلیل بازدهی، دریافت لیست های 100000 دلاری ممکن بود 1 میلیون دلار هزینه داشته باشد. اکنون می توانید 50000 دلار برای لیست های زیادی بپردازید، “و همچنان بسیار بسیار سودآور باشید.”

این آمار قطعا توسط خود استارت آپ ها احساس می شود. بر اساس تحقیقات Tripwire، سال گذشته حدود 73 درصد از مشاغل کوچک حوادث امنیتی را گزارش کردند. و در میان SMB هایی که به نظرسنجی از Digital Ocean پاسخ دادند، 74٪ حفظ حریم خصوصی داده ها را یک نگرانی اصلی نامیدند.

فرصتی در بازار امنیتی برای SMB ها که Coro شناسایی کرده است این است که این مشاغل معمولاً فاقد تیم و بودجه داخلی IT برای ایجاد و مدیریت دفاعی خود هستند. بنابراین رویکرد Coro ساخت پلتفرم‌های همه‌جانبه است که نقاط مختلف ورود مجرمان را پوشش می‌دهد، از جمله حفاظت از ایمیل، محافظت از نقطه پایانی و محافظت از ابر. در فضای رقابتی کار می کند. سایرین در همین دسته شامل ارائه دهندگان بسیار بزرگی مانند CrowdStrike تا استارت آپ های جوان تر مانند CyberSmart و Guardz هستند.

اما رشدی که Coro به ویژه در بازار میانی (50 تا 2000 کارمند)، با استفاده از شرکای کانال مانند ISP ها برای رفتن به بازار شاهد بوده است، چیزی است که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

دیوید کیین، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت One Peak، در بیانیه‌ای گفت: به‌عنوان یک سرمایه‌گذار در حال رشد، ما به دنبال شرکت‌هایی هستیم که بازارهای بزرگ و ضعیف را هدف قرار می‌دهند و در موقعیت برتر برای تسلط بر این حوزه هستند. کورو قبلاً به رشد و موفقیت خارق العاده ای در بازار SME دست یافته است. ما متقاعد شده‌ایم که Coro دارای فناوری مناسب، تیم مدیریتی در کلاس جهانی و پتانسیل نامحدودی برای ارتقاء کسب‌وکار به سطح بعدی است. ما از شراکت با Coro برای کمک به آنها در اجرای چشم انداز خود و حمایت از تیم در مرحله بعدی رشد انفجاری خود هیجان زده هستیم.

برای برخی زمینه‌ها در مورد ارزش‌گذاری Coro: در زمانی که استارت‌آپ‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که در مراحل بعدی هستند، هنوز به سختی می‌توانند دوره‌های خود را ببندند، Coro – که با عنوان CoroNet در مرحله Disrupt Battlefield شروع به کار کرد – یک آهنگ سالانه داشته است. دور آن در سال گذشته، در آوریل 2023، 75 میلیون دلار با ارزش گذاری 575 میلیون دلار (همچنین پس از پول) بود.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا