دانش و فناوری

استارتاپ دفاعی True Anomaly حدود 25 درصد از کار خود را اخراج می کند، کارآموزی تابستانی را لغو می کند

به گزارش TechCrunch، استارتاپ فضایی و دفاعی True Anomaly حدود 25 درصد از نیروی کار خود را اخراج کرده و برنامه کارآموزی تابستانی خود را لغو کرده است.

یکی از سخنگویان شرکت گفت: “با رشد سریع خود در دو سال گذشته، ما به تمام جنبه های شرکت خود نگاه کردیم تا مطمئن شویم که بر روی اهداف خود تمرکز لیزری داریم و بهترین موقعیت را برای اجرا داریم.” «ما تکراری بودن نقش‌ها و عملکردها را در سراسر شرکت شناسایی کردیم و به این ترتیب، تعداد کارکنان خود را کاهش دادیم. این بر توانایی ما برای اجرای قراردادهایمان با مشتریان یا مأموریت ما برای ایجاد امنیت و پایداری در حوزه فضایی تأثیری نخواهد داشت.»

در حالی که TechCrunch نمی توانست کل تعداد کارمندان را قبل از این اخراج ها تأیید کند، True Anomaly تا دسامبر 2023 بیش از 100 کارمند داشت، به Denver Business Journal گفت. بر اساس پستی که یکی از افرادی که رها شده در لینکدین منتشر کرده است، نزدیک به 30 نفر از نیروی کار اخراج شده اند.

کارمندان از 24 آوریل شروع به ارسال پست در لینکدین در مورد اخراج کارکنان کردند. بر اساس این پیام ها، افراد تحت تاثیر در فروش، توسعه کسب و کار و استخدام کار کردند. حداقل به برخی از کارآموزان به طور ناگهانی گفته شد که برنامه کارآموزی تابستانی در جمعه گذشته، در 19 آوریل نیز لغو شد. این دوره کارآموزی قرار بود از اول ژوئن شروع شود.

استارت آپ Centennial، مستقر در کلرادو دور تامین مالی 100 میلیون دلاری را بسته است دسامبرگذشته؛ در آن زمان، مدیران گفتند که تعداد کارکنان به 107 نفر افزایش یافته است. اوایل این ماه، حتی راجرز، مدیرعامل True Anomaly به TechCrunch گفت در طی مصاحبه ای در مورد اولین ماموریت شرکت که شرکت “با سرمایه خوبی” بود.

True Anomaly امیدوار است با فضاپیمای Jackal و پلت فرم نرم افزاری Mosaic برای عملیات فرماندهی و کنترل، دفاع فضایی را مدرن کند. این استارت‌آپ استفاده از Jackals در مدار را برای نزدیک شدن، تصویربرداری و جمع‌آوری اطلاعات از سایر اجرام در مدار در نظر می‌گیرد.

True Anomaly اولین مأموریت به نام Mission X را در 4 مارس به فضا پرتاب کرد، اگرچه پس از اینکه شرکت نتوانست ارتباط قابل اعتمادی با دو فضاپیمای مستقر در مدار برقرار کند، زود به پایان رسید. با این حال، این ناهنجاری به سختی سرعت آنها را کاهش می دهد. یکی از افراد به TechCrunch گفت که این استارت آپ در تلاش است تا حداقل دو بار دیگر را در 12 ماه آینده راه اندازی کند و هدف آن راه اندازی دیگری در ماه اکتبر است.

به این فرد پیشنهاد کارآموزی داده شد و به شرط ناشناس ماندن با TechCrunch صحبت کرد و گفت که یک استخدام کننده فنی پیشنهاد کرد که برنامه کارآموزی لغو شده است زیرا شرکت پهنای باند انسانی برای سازماندهی و نظارت بر یک پروژه کارآموز را ندارد. این تیم نیز در حال شروع کار است قرارداد 30 میلیون دلاری فضای پاسخگو این شخص گفت که این شرکت در اوایل این ماه اعطا شد.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا