دانش و فناوری

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد. ایران‌خودرو از مشتریان خود خواسته است تا وجه موردنیاز برای خرید دنا پلاس اتوماتیک را پرداخت کنند یا آن‌که یکی از خودروهای جایگزین را برای خرید انتخاب نمایند. ازآن‌جایی که افزایش قیمت خودرو در کارخانه طی روزهای اخیر موجب اعتراض مشتریان شده است، ایران‌خودرو شرایطی را برای آن‌ها فراهم کرده تا خودروهای جایگزین را با قیمت کمتری بخرند.

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک و تبدیل تعهد آن به خودروهای دیگر، اردیبهشت 1403:

خودرو ثبت نامیخودرو قابل عرضهموعد تحویلبرنامه فروشقیمت خودرو
دنا پلاس اتوماتیک(بخشنامه ۴۷۰۰، برنامه فروش ۱۰۸۴۹۱)دنا پلاس اتوماتیک (کد کلاس ۷۰۷۱۲)۹۰ روز کاری۱۰۸۴۹۲۷۰۰.۱۳۴.۳۰۰ تومان
مهر ۱۴۰۳۱۰۸۴۹۳۳۵۰.۰۶۷.۱۰۰ تومان
تارا اتوماتیک (کد کلاس ۳۲۳۱۱)۹۰ روز کاری۱۰۸۴۹۴۶۸۹.۳۰۹.۹۰۰ تومان
شهریور ۱۴۰۳۱۹۸۴۹۵۳۴۴.۶۵۴.۹۰۰ تومان
رانا پلاس (کد کلاس ۶۱۰۱۹)۹۰ روز کاری۱۰۸۴۹۶۴۵۷.۴۳۶.۰۰۰ تومان

همان‌گونه که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، مشتریان می‌توانند دنا پلاس اتوماتیک را به روش نقدی یا پیش‌فروش خریداری کنند. درصورت انتخاب روش پیش‌فروش، موعد تحویل خودرو آن‌ها مهر 1403 خواهد بود. البته باید یادآور شویم که همانند شرایط پیش‌فروش دیگر، قیمت خودرو در این شرایط غیرقطعی است و هنگام تحویل خودرو به مشتری مشخص می‌شود.

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403

متقاضیان خرید دنا پلاس اتوماتیک می‌توانند به‌جای این خودرو، تارا اتوماتیک یا رانا پلاس را نیز خریداری کنند. تارا اتوماتیک نیز همانند دنا پلاس اتوماتیک در قالب دو بخشنامه فروش فوری و پیش‌فروش در دسترس متقاضیان قرار گرفته است. موعد خرید فوری 90 روز کاری است و درصورت پیش خرید، خودرو در شهریور 1403 به شما تحویل داده خواهد شد. آخرین خودرو ارائه‌شده در این بخشنامه نیز رانا پلاس است که مشتریان تنها می‌توانند به‌صورت نقدی آن را خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو 90 روز کاری است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا