دانش و فناوری

دورسی Bluesky را ترک می‌کند، غول‌های فناوری با کمتر کارهای بیشتری انجام می‌دهند، و IPO بعدی

اخبار مربوط به حضور جک دورسی در Bluesky این آخر هفته سر و صدای زیادی به پا کرد. به هر حال، دورسی یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل سابق توییتر است، بنابراین سرمایه گذاری او در شبکه اجتماعی رقیب سنگینی می کرد. سرویس شبکه اجتماعی غیرمتمرکز اعلام کرد که به دنبال عضو جدیدی در هیئت مدیره است.

اما در حالی که امروز باید در مورد جدیدترین نسخه دورسی در Equity صحبت می‌کردیم، این تنها موضوعی نبود که می‌توانستیم درباره آن صحبت کنیم. با گذشت یک هفته درآمد شلوغ در پیش رو، ما همچنین آخرین اخبار اشتغال در مورد غول های فناوری چین را بررسی کردیم. مانند بسیاری از فروشگاه های بزرگ فناوری ایالات متحده، آنها کارکنان خود را اخراج می کنند. فروشگاه‌های فناوری در سراسر جهان نشان می‌دهند که می‌توانند کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند.

با چسبیدن به چین، این کشور قرار است یک IPO دیگر را این بار در ایالات متحده ارائه دهد. Momenta می تواند تا 300 میلیون دلار در اولین عرضه خود جمع آوری کند، به این معنی که لیست آینده آن وزن واقعی خواهد داشت. (اطلاعات بیشتر در مورد Momenta در اینجا.)

و برای پایان دادن به این موضوع، نگاهی به سرمایه جدیدی انداختیم که دولت ایالات متحده برای دوقلوهای دیجیتالی به کار می‌برد، و اینکه چرا ابرهای alt در حال پیشرفت واقعی هستند اما می‌توانند به مرور زمان با سرعت رشد مواجه شوند. سهام روز چهارشنبه بازگشته است – پس از آن با شما چت خواهیم کرد!

Equity پادکست شاخص TechCrunch است و هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه پست می‌کند. در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران

شما همچنین می توانید Equity را دنبال کنید ایکس و موضوعات، در @EquityPod.

برای متن کامل قسمت، برای کسانی که خواندن را به گوش دادن ترجیح می دهند، آرشیو کامل قسمت های ما را بررسی کنید. در Simplecast.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا