دانش و فناوری

قیمت بیت‌کوین از 70 هزار دلار عبور کرد؛ جهش 18 درصدی اتریوم

قیمت بیت‌کوین، پادشاه رمزارزها برای اولین بار طی ۵ هفته گذشته از مرز 70‌ هزار دلار عبور کرد و رشد بیش از 14 درصد را در تایم‌فریم 7 روزه ثبت کرد. این در حالی است که قیمت اتریوم نیز با افرایش قیمت حدود 18 درصدی رشد چشمگیری را تجربه کرد.

براساس داده‌های وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، قیمت بیت‌کوین در زمان نگارش این مطلب با رشد بیش از 6‌ درصدی طی 24 ساعت گذشته حدود 71150 دلار است. اتریوم نیز با رشد حدود 25 درصد طی یک هفته گذشته، اکنون با قیمت حدود 3660 دلار معامله می‌شود.

قیمت بیت‌کوین از 70 هزار دلار عبور کرد؛ جهش 18 درصدی اتریوم

بازار رمزارزها بار دیگر جهش قیمت‌ها را تجربه کرد

قیمت بیت‌کوین با صدور مجوز و همچنین آغاز به ‌کار صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین رابطه مستقیمی در سال جاری میلادی داشته است. برخی تحلیلگران بازار کریپتو می‌گویند زمستان بازار رمزارزها تمام شده است و باید منتظر روزهای بهتری بود.

درنظر داشته باشید این مطلب تنها به توصیف وضعیت بازار و ارایه نظر برخی تحلیلگران ارزهای دیجیتال می‌پردازد و حاوی توصیه‌های اقتصادی نیست. در نتیجه قبل از تصمیم‌گیری برای ورود یا خروج از معاملات کریپتو، بررسی‌های لازم را انجام دهید.

در اسفندماه 1402، قیمت بیت‌‌کوین رکورد جدیدی را به‌نام خود ثبت کرد و از مرز 73 هزار دلار نیز عبور کرد. حالا بعد از پنج هفته بار دیگر قیمت بیت‌کوین از مرز 71 هزار دلار عبور کرده است و مشخص نیست وضعیت بازار رمزارزها به چه سمت‌وسویی می‌رود.

همانطور که گفدته شد ارزش اتریوم (ETH) ، دومین رمزارز بازار از نظر ارزش بازار نیز همزمان با گمانه‌زنی‌های مطرح شده در مورد اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ممکن است برخی از صندوق‌های قابل معامله در بورس اتر (ETF) را تأیید کند، تقریباً 18 درصد افزایش یافته است. جهش قیمت اتریوم به‌طرز چشمگیری مشهود بود و در بازه زمانی کوتاهی رشد خوبی را به نام خود رقم زد.

حال باید دید در ادامه وضعیت رمزارزها به چه‌ سمت‌وسویی می‌رود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا