دانش و فناوری

Haun Ventures در حال افزایش بیت کوین است

استارت آپ های بلاک چین بودند زمانی که کتی هاون در سال 2021 آندریسن هوروویتز را ترک کرد تا شرکت سرمایه گذاری متمرکز روی رمزارز خود را راه اندازی کند داغ شد. اما اندکی پس از اینکه هاون اعلام کرد که دو صندوق Huan Ventures مجموعاً 1.5 میلیارد دلار است، قیمت ارزهای دیجیتال سقوط کرد و FTX سقوط کرد.

علیرغم داشتن زرادخانه عظیم پودر خشک، Haun Ventures عجله نکرد تا سهام کریپتو و وب 3 را با قیمت ارزان به دست آورد. بسیاری از ناظران تعجب کردند زمانی که شرکت سرعت استقرار خود را افزایش دهد.

در حالی که Haun Ventures می‌گوید در رکود کریپتوها دقیقاً روی دست (و سرمایه) خود نمی‌نشست، این شرکت شاید محتاط‌تر از آنچه در ابتدا در نظر داشت عمل کرد.

اما اکنون که قیمت بیت کوین به بالاترین سطح قبلی خود بازگشته است، فعالیت سرمایه گذاری Haun Ventures به طور چشمگیری در حال افزایش است. هاون ونچرز به TechCrunch گفت که این شرکت با احتساب برخی از موقعیت‌های نمادین خود، 48 سرمایه‌گذاری در 500 میلیون دلار اولیه و 1 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شتاب‌دهی در مراحل بعدی انجام داده است.

آخرین سرمایه گذاری این شرکت Agora است، اپلیکیشنی که رأی گیری و سایر تصمیم گیری ها را برای سازمان های مستقل غیرمتمرکز ساده می کند. این شرکت با مشارکت Seed Club، Coinbase Ventures، Balaji Srinivasan و دیگران، یک دور 5 میلیون دلاری را در آگورا در روز سه شنبه رهبری کرد.

سم روزنبلوم، شریک و سرمایه گذاری رهبری تیم در Haun Ventures، گفت که یک مانع مهم برای مشارکت DAO نبود یک رابط کاربری ساده بوده است که به اعضا اجازه می دهد تا اجرای ارتقاء نرم افزار را برای پروتکل های تحت کنترل خود تأیید کنند (یا به آن رأی دهند.

این روند بسیار پراکنده بود. تصمیمات خاصی در یک کانال Discord جداگانه گرفته شد، سپس «شما پس [the community would] روزنبلوم گفت: به جای دیگری بروید تا در مورد تخصیص دلار در خزانه به یک پروژه خاص رأی گیری کنید.

Agora این مشکل را برای اعضای DAO با ارائه یک راه حل مدیریت پروتکل و جامعه با استفاده آسان حل می کند. روزنبلوم گفت: «از لحاظ تاریخی، اگر می‌خواستید در تخصیص منابع خزانه‌داری پروتکل شرکت کنید، باید خودتان مجموعه‌ای از اقدامات زنجیره‌ای را انجام می‌دادید، که احتمالاً به این معنی است که شما تنظیمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارید که اکثر مردم ندارند.

قرار است Agora مشارکت DAO را برای کاربران غیر فنی ساده کند. Rosenblum آن را با Coinbase مقایسه کرد که تجارت سکه را برای اکثر مردم ساده کرد.

این شرکت در سال 2022 توسط چارلی فنگ، که یکی از بنیانگذاران فین تک Clearco بود، تأسیس شد. Yitong Zhang، طراح محصول Coinbase; و مهندس نرم افزار کنت فنویک.

Agora که در اصل یک پیشنهاد SaaS است، قبلاً توسط پروتکل هایی مانند استفاده می شود خوش بینی، ENS و Unswap.

روزنبلوم توضیح داد که این پروتکل‌ها با خوشحالی هزینه Agora را پرداخت می‌کنند زیرا به کاهش مانع مشارکت در جامعه کمک می‌کند.

در حالی که فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال در حال افزایش است، روزنبلوم دقیقاً نگفته است که Haun Ventures در چه زمانی استقرار صندوق فعلی خود را انجام خواهد داد. اما او گفت که سرمایه گذاری تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا