دانش و فناوری

بیمه لانه زنبوری 36 میلیون دلار سری B را از Zeev Ventures به رهبری وی سی انفرادی می گیرد.

هنگامی که اولین استارت آپ Itai Ben-Zaken در سال 2018 شکست خورد، مشاور سابق BCG و MBA وارتون ماه ها تلاش کرد تا بفهمد در طول پنج سالی که شرکت را اداره می کرد چه کاری می توانست متفاوت انجام دهد.

پس از تجزیه و تحلیل بیشتر تصمیمات اصلی خود، او به این نتیجه رسید که در حالی که Comprendi، یک تجارت توصیه تبلیغات دیجیتال، پیشنهاد جالبی بود، بزرگترین اشتباه آن تلاش برای فعالیت در بازاری با دو بازیگر مسلط بود: گوگل و فیس بوک.

بنابراین هنگامی که بن زاکن شروع به کاوش برای تأسیس دومین استارتاپ خود کرد، قول داد که همان اشتباه را تکرار نکند. او به دنبال راه اندازی یک تجارت در بازاری بود که بین بسیاری از رقبا تقسیم شده بود و در نهایت به ساخت شرکتی پرداخت که بیمه اموال و تلفات را برای صاحبخانه ها و انجمن های آپارتمانی ارائه می دهد.

بزرگترین شرکت حمل و نقل در بیمه صاحبخانه – مسافران بن زاکن به TechCrunch گفت: – تنها حدود 7 درصد از بازار را نشان می دهد، و بقیه چشم انداز رقابتی بین 100 ارائه دهنده کوچکتر توزیع شده است.

بن زاکن با بیمه بیگانه نبود. قبل از راه اندازی Comprendi، او چهار سال را در QuinStreet، یک اپراتور بازارهای خدمات مالی با برچسب سفید، مدیریت Insurance.com گذراند.

او راه اندازی کرد بیمه لانه زنبوری در سال 2019، و پس از صرف دو سال برای ساخت چشم انداز کامپیوتری شرکت و فناوری “بازرسی” اموال مبتنی بر هوش مصنوعی، این شرکت اولین سیاست خود را در سال 2021 فروخت. بن زاکن می گوید که هوش مصنوعی Honeycomb بر عکس های هوایی از سقف ساختمان ها تکیه می کند، که اغلب موارد را حذف می کند. نیاز به بازرسی های فیزیکی پرهزینه

این شرکت در اوایل سال 2022 مبلغ 15 میلیون دلار سری A جمع آوری کرد و در حال حاضر در مسیر فروش 130 میلیون دلار حق بیمه در سال 2024 است که نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته است.

زمانی که Honeycomb در اوایل سال جاری برای افزایش سری B خود آماده می‌شد، یکی از اولین تماس‌های بن زاکن با اورن زِیو، سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز انفرادی بود که به عنوان یکی از بزرگترین سهامداران شرکت‌های Navan، Houzz، Next Insurance و Tipalti شناخته می‌شود.

زیو در مورد لانه زنبوری گفت: «از چیزی که دیدم متحیر شدم. او موافقت کرد که از هانیکامب حمایت کند، اما تنها در صورتی که بن زاکن موافقت کند که این معامله را برای سرمایه گذاران دیگر عرضه نکند.

بن زاکن دو بار به پیشنهاد زیف فکر نکرد: او از زمانی که شرکت را تأسیس کرد، رویای داشتن VC انفرادی را به عنوان پشتیبان خود و در هیئت مدیره هانیکامب داشت.

زیو یک چک 30 میلیون دلاری به هانیکام نوشت و او را به بزرگترین سهامدار شرکت تبدیل کرد. دیگر شرکت کنندگان در سری B 36 میلیون دلاری که این استارت آپ مستقر در شیکاگو در روز سه شنبه اعلام کرد شامل سرمایه گذاران جدید Arkin Holdings و Launchbay Capital و حامیان بازگشتی Ibex Investors، Phoenix Insurance، و IT-Farm هستند.

زیو نیز با فضای insurtech غریبه نیست – او سهام بزرگی در Next Insurance دارد و از حامیان بیمه Hippo قبل از اینکه از طریق SPAC در سال 2021 عمومی شود، بود – اما او گفت که به طور کلی “یک طرفدار” نیست. بخش

او به TechCrunch گفت: “من به دنبال سرمایه گذاری دیگری در بیمه نبودم.” “میزان بسیار بالا است زیرا من از چالش ها آگاه هستم.”

علاوه بر رشد سریع شرکت، چیزی که Zeev را به Honeycomb جذب کرد این است که بیمه صاحبخانه یک صنعت “خواب آلود” آماده برای نوآوری است، اما همچنین این بخش به اندازه کافی بزرگ نیست که غول های بیمه بخواهند با آن مقابله کنند. به عبارت دیگر، Zeev نگران این نیست که بازیگران اصلی مانند اولین استارتاپ بن زاکن به قلمرو Honeycomb دست درازی کنند.

به گفته بن زاکن، بازار بیمه انجمن صاحبخانه و آپارتمان همچنان به شدت پراکنده است. او می‌گوید دو استارت‌آپ در این فضا وجود دارد: Steadily که جولای گذشته ۲۸.۵ میلیون دلار سری B جمع‌آوری کرد، و Obie که در یک سریال 25.5 میلیون دلاری به پایان رسید B از Battery Ventures یک سال پیش.

Honeycomb از بودجه جدید خود برای دوبرابر کردن تعداد کارمندان خود از 90 به 180 کارمند طی 18 ماه آینده، معرفی محصولات جدید و گسترش پیشنهادات خود به بازارهای جدید استفاده خواهد کرد.

بن زاکن گفت: «ما در حال برنامه ریزی برای فراتر رفتن از بیمه صاحبخانه هستیم.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا