دانش و فناوری

HTC ظاهراً تابستان امسال یک گوشی میان‌رده جدید معرفی می‌کند

به‌نظر می‌رسد HTC در تابستان 2024 از یک گوشی جدید میان‌رده رونمایی خواهد کرد. در پایگاه داده بنچمارک Geekbench شماره مدل جدیدی از یک محصول این برند ثبت شده است که نشان می‌دهد گوشی آتی HTC احتمالاً دارای پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 است.

براساس گزارش MySmartPrice، گوشی آینده HTC با شماره مدل 2QDA100 در لیست گیک‌بنچ دیده شده است. گوشی آتی HTC می‌تواند مدل U24 باشد، زیرا تقریباً یک سال از معرفی HTC U23 می‌گذرد. همچنین ظاهراً این گوشی دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود.

اکنون چندین سال است که هیچ گوشی پرچمداری از HTC عرضه نشده و این شرکت تنها به عرضه سال‌به‌سال گوشی‌های میان‌رده اکتفا کرده است. درواقع این شرکت تایوانی بیشتر بر هدست‌های واقعیت مجازی متمرکز شده است.

HTC ظاهراً تابستان امسال یک گوشی میان‌رده جدید معرفی می‌کند

مشخصات احتمالی گوشی آینده HTC

چیپست گوشی HTC احتمالاً هشت هسته دارد و نام رمز آن نیز «Crow» ذکر شده است. باتوجه به این نام رمز و پیکربندی هسته 1+3+4، به احتمال فراوان این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 خواهد بود.

اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام با پردازنده گرافیکی آدرنو 720، یک هسته اصلی کورتکس A715 با فرکانس 2.63 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته بهینه با فرکانس 1.8 گیگاهرتز را ارائه می‌دهد. لیست گیک‌بنچ همچنین نشان می‌دهد که این گوشی دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود. بااین‌حال، قاعدتاً پیکربندی‌های رم دیگری نیز عرضه خواهند شد. همچنین به‌نظر می‌رسد گوشی آتی HTC از اندروید 14 پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی بعدی HTC گواهی بلوتوث SIG را نیز دریافت کرده است که نشان می‌دهد این دستگاه از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود گوشی میان‌رده بعدی این شرکت در تابستان 2024، احتمالاً در ژوئن یا جولای (خرداد یا تیرماه) معرفی شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا