دانش و فناوری

در تحقیقات Techstars TC و چگونگی تسریع فناوری ناتوانی توسط هوش مصنوعی

رکود سرمایه گذاری خطرپذیر که جهان از زمان شکست حباب دوران 2021 شاهد بوده است، استارتاپ ها، شرکت های VC و شتاب دهنده ها را به طور یکسان تحت تاثیر قرار داده است. یک شرکت در رده نهایی، Techstars، مدتی است که فعالیت های خود را متزلزل کرده است و منجر به انحراف خاصی از رتبه های خود شده است. بررسی عمیق TechCrunch در مورد اینکه چگونه همه چیز از بین رفت ارزش وقت شما را دارد.

بنابراین، ما نویسنده داشتیم دومینیک-مادوری دیویس در Equity تا با ما در مورد گزارش های خود چت کنید. اما این تمام ماجرا نبود. مری آن آزودو، کرستن کوروسک، و الکس ویلهلم این هفته چیزهای زیادی برای تجزیه داشت.

ما یادداشت هایی در مورد آخرین جمع آوری کمک مالی Ansa استارتاپ کیف پول به عنوان سرویس داشتیم و اینکه چگونه الکس در ابتدا مدل کسب و کار خود را اشتباه درک کرد. سپس کرستن با ما از طریق یک معامله بزرگ در فضای خودران صحبت کرد، در حالی که الکس می‌خواست به Beehiiv و دور بودجه‌اش بپردازد. 33 میلیون دلار سری B در سال 2024 کم نیست!

و ما چند دقیقه فرصت داشتیم تا در مورد گزارش اخیر آنا هیم در مورد فناوری ناتوانی و چگونگی استفاده از هوش مصنوعی و صنعت و تسریع آن بحث کنیم. حتی بهتر از آن، به نظر می‌رسد ترکیبی از مدل‌های کسب‌وکار توسط استارت‌آپ‌های مورد بحث ما وجود دارد. این بدان معناست که می‌تواند راه‌های زیادی برای تبدیل فناوری‌هایی که برای افراد بیشتر به کسب‌وکارهای واقعی و بزرگ بهتر عمل می‌کند، وجود داشته باشد.

Equity پادکست شاخص TechCrunch است و هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه پست می‌کند. در ما مشترک شوید پادکست های اپل، ابری، Spotify و همه بازیگران

شما همچنین می توانید Equity را دنبال کنید ایکس و موضوعات، در @EquityPod.

برای متن کامل قسمت، برای کسانی که خواندن را به گوش دادن ترجیح می دهند، آرشیو کامل قسمت های ما را بررسی کنید. در Simplecast.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا