دانش و فناوری

اینستاگرام کاربران خود را عصبانی می‌کند

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ها و پست‌های کاربران عصبانی  در ایکس (توییتر سابق)، این شرکت رسانه‌های اجتماعی، در حال حاضر در حال آزمایش «تشکیل آگهی» در صفحه اصلی اینستاگرام است، که تبلیغات کوتاه و غیرقابل پرش در فید اصلی نمایش داده می‌شود.

این منابع می‌گویند که کاربران نمی‌توانند تا زمانی که یک بازه زمانی مشخص که چند ثانیه تخمین زده می‌شود، این تبلیغات را کنسل کنند. 

پیامی که توسط برنامه نمایش داده می‌شود، توضیح می‌دهد: «تکمیل‌ پروسه نمایش تبلیغات روشی جدید برای دیدن آگهی‌ها در اینستاگرام است، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد یک تبلیغ را تماشا کنید تا بتوانید به مرور ادامه دهید.»

 

نکته قابل توجه این است که تبلیغات غیرقابل پرش در دنیای تبلیغات دیجیتال چیز جدیدی نیست و به نظر می‌رسد اینستاگرام تصمیم گرفته مانند پلتفرم یوتیوب که مدت‌هاست از همین روش استفاده می‌کند به خصوص قبل و حین کلیپ های ویدیویی آن را امتحان کند. 

کارشناسان دنیای اینترنت می‌گویند که قالب اینستاگرام به طور قابل توجهی با یوتیوب متفاوت است. با توجه به ماهیت آن به عنوان یک پلتفرم برای مصرف سریع محتوا، و کاربران عادت کرده‌اند به سرعت در پست ها و ویدیوها پیمایش کنند، گنجاندن تبلیغات غیرقابل رد شدن را می‌توان به عنوان یک رویکرد آزاردهنده برای رفتار کاربران در نظر گرفت.

منبع ایتنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا