دانش و فناوری

معرفی صرافی تترلند

همزمان با رشد بازار رمزارزها، صرافی‌های متعددی نیز در ایران فعالیت خود را آغاز کردند و بازاری رقابتی را در این حوزه شکل دادند. موفقیت در چنین بازاری نیازمند برخورداری از ویژگی‌هایی رقابتی است، موضوعی که در نهایت باعث ارائه سرویسی باکیفیت به کاربران می‌شود.

یکی از مجموعه‌هایی که توجه ما را به خود جلب کرد، تترلند است. مجموعه‌ای که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده و همانطور که از نامش نیز بر می‌آید، بر روی رمزارز تتر تمرکز دارد؛ یک رمزارز پایه ثابت با پشتوانه یک دلار آمریکا. همین ویژگی تتر را به یک پول نقد دیجیتال بدل کرده تا نه تنها سایر معاملات رمزارزی به واسطه آن صورت گیرد، بلکه برای ما در ایران، به نوعی ابزاری سرمایه‌ای برای فرار از نوسانات ریال باشد.

با همان نگاه اول به رابط کاربری تترلند، می‌توان فهمید که با بستری مدرن و در عین حال ساده قرار است سر و کار داشته باشیم. با این حال تترلند ویژگی اصلی خود را ارائه لحظه‌ای قیمت تتر و پایبندی به اصل شفافیت در معاملات می‌داند. سرعت تسویه و البته ایجاد فضای آموزشی در بلاگ تترلند، از جمله دیگر مواردی هستند که در مورد این مجموعه، به چشم می‌آیند.

تترلند همچنین فضایی را فراهم کرده تا شما با معرفی این مجموعه به دوستانتان، کسب درآمد داشته باشید. بر اساس این طرح با دعوت از آشنایان خود، می‌توانید ۲۰ تا ۳۰ درصد از کارمزد معاملات آن‌ها را به صورت مادام‌العمر دریافت نمایید.

جهت آشنایی بیشتر با این مجموعه از شما دعوت می‌کنیم ویدیو زیر را تماشا کنید:

منبع دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا