دانش و فناوری

جک دورسی ظاهراً دوباره مدیرعامل شرکت Square خواهد شد

«آلیسا هنری»، مدیرعامل فعلی «Square»، ظاهراً قرار است از تاریخ ۱۰ مهرماه (۲ ماه اکتبر) پست خود را ترک کند و «جک دورسی» احتمالاً هدایت کسب‌وکار Square را بر عهده خواهد گرفت.

تا چند هفته دیگر، جک دورسی دوباره کسب‌وکار Square را اداره خواهد کرد. دورسی این شرکت فین‌تک را در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی کرد و سپس خدمات آن را گسترش داد. پایان سال ۲۰۲۱ نیز نام شرکت به Block تغییر کرد.

شرکت Square پلتفرم مالی برای مشاغل کوچک تا متوسط است. فوریه سال جاری میلادی، آلیسا هنری پس از سال‌ها فعالیت به‌عنوان رئیس واحد فروش این شرکت، به‌عنوان مدیرعامل Square انتخاب شد. اکنون براساس مستندات فاش‌شده از طریق یکی از منابع آگاه، ظاهراً آلیسا هنری قصد دارد دوم اکتبر از سمت مدیرعاملی کنار برود.

چه‌کسی بعد از آلیسا هنری سکان‌دار شرکت Square می‌شود؟

براساس مستندات فاش‌شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، ظاهراً مدیرعامل فعلی شرکت Square قرار است در تاریخ دوم اکتبر از سمت خود کناره‌گیری کند و به‌نظر می‌رسد جک دورسی در این جایگاه حاضر خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست جک دورسی قرار است به‌صورت موقت این سمت را بر عهده داشته باشد یا به‌صورت دائم.

یکی از سخنگویان Block در مصاحبه‌ای به این موضوع اشاره کرد که آلیسا هنری به‌عنوان مدیرعامل Square توانست در پیشبرد فعالیت‌های این کسب‌وکار به‌عنوان یک شرکت فناوری مبتنی بر نرم‌افزار کمک کند. او تیم را در جریان همه‌گیری کرونا به‌خوبی هدایت کرد و حالا قرار است از سمت خود کناره‌گیری کند.

آلیسا هنری قبل از پیوستن به Square، در بخش خدمات آمازون مشغول فعالیت بود و بر توسعه نرم‌افزار، عملیات و همچنین مدیریت محصولات ورودی و خروجی بر فعالیت چندین تیم نظارت داشت. وی هنوز در صفحه لینکدین خود تغییری در‌زمینه فعالیتش در مورد Square ایجاد نکرده است و هنوز مشخص نیست بعد از کناره‌گیری از سمت مدیرعاملی در چه نقشی فعالیت خواهد کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا