دانش و فناوری

کوین آیزنفراتس در حال ساخت “آی یو دی مردانه” است

علاقه به پیشگیری از بارداری مردان در چند سال گذشته افزایش یافته است، به ویژه از زمانی که ایالات متحده رو در مقابل وید را که از حق زنان برای سقط جنین محافظت می کرد، لغو کرد. از آن زمان، ایالت ها سعی کرده اند سقط جنین را تقریباً غیرممکن کنند، و این امر باعث شده است که نگاهی به روش های پیشگیری از بارداری بیشتر شود تا هم مردان و هم زنان بتوانند کنترل بیشتری بر تنظیم خانواده داشته باشند. این گفتگو به موضوع کنترل بارداری مردانه منتهی شده است – چیزی که پزشکان تا به حال شاید کاملاً بر آن مسلط نشده اند.

کوین آیزنفرات بنیانگذار Contraline است، شرکتی که یک ضد بارداری مردانه را به شکل ژل غیر هورمونی مسدودکننده اسپرم ساخته است که به کیسه بیضه تزریق می شود. Eisenfrats درباره ساخت این شرکت، آزمایش های پزشکی برای آن و نوآوری پزشکی که باید ایجاد می کرد تا همه چیز را در پادکست Found TechCrunch ایجاد کند، صحبت کرد.

آیزنفرات به Found گفت: «باور کنید یا نه، مردم در واقع از زمانی که قرص های ضد بارداری زنانه در سال 1960 عرضه شد، روی قرص های ضد بارداری مردانه کار می کردند. بنابراین اینطور نیست که این یک حوزه تحقیقاتی فراموش شده باشد. فقط این علم واقعاً بسیار دشوار است.»

آیزنفرات پس از تماشای نمایش MTV “16 and Pregnant” الهام گرفت تا شرکت خود را راه اندازی کند. سال‌ها بعد، آخرین محصول Contraline، ADAM، وارد آزمایش‌های بالینی در استرالیا می‌شود، کشوری که او می‌گوید تاکنون بیشترین استقبال را از ایده پیشگیری از بارداری مردانه داشته است. او قصد دارد به زودی به ایالات متحده برود و برای فرآیند طولانی تایید FDA آماده می شود. تا کنون، آیزنفرات سخت ترین زمان را برای جمع آوری کمک های مالی نداشته است – و می گوید حتی با توجه به فضای سیاسی ایالات متحده، حمایت های زیادی صورت گرفته است، و گفت که این بحث ها تنها علاقه به کار او را افزایش داده است.

او ادامه داد: «ما نوع خاصی از سرمایه‌گذاران را جذب می‌کنیم که واقعاً برای بلندمدت اینجا هستند.

او همچنین در مورد اهمیت استخدام تیم مناسب در مورد محصولی مانند این صحبت کرد و برخی از چالش‌هایی را که با بنیان‌گذاری یک استارت‌آپ پزشکی پیش می‌آید را شکست. مخصوصاً برای او، موانع نظارتی، جمع آوری کمک مالی و آزمایش فرضیه پزشکی قبل از رسیدن به فرضیه درست وجود داشته است.

او گفت که همه چالش‌ها او و تیمش را قوی‌تر کرده‌اند، و او اشاره کرد که روزی می‌خواهد به اروپا و سایر بازارها گسترش یابد. او همچنین در مورد اینکه احتمالاً می‌خواهد راه‌هایی برای استفاده از فناوری خود برای توسعه ضدبارداری‌های غیر هورمونی زنانه پیدا کند، و با انواع دیگر مسائل مربوط به سلامت باروری که حل‌نشده باقی مانده‌اند، مقابله کند.

او گفت: “ما می خواهیم به دنبال این مشکلات بزرگ بهداشت باروری حل نشده برویم.” ما حاضریم ریسکی را بپذیریم که دیگران حاضر به انجام آن نیستند.»

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا