دانش و فناوری

فروش پیکاپ KMC T8 به صورت نقد و اقساط از ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲

کرمان موتور در بخشنامه جدید خود، طرح فروش KMC T8 ویژه مهرماه ۱۴۰۲ را به صورت نقد و اقساط ارائه کرده است. این طرح از روز شنبه، ۱۵ مهرماه آغاز شده و تا شنبه، ۳۰ مهرماه ادامه دارد.

در این طرح، پیکاپ محبوب و پرطرفدار کی‌ام‌سی T8 به صورت نقدی با قیمت ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. هرچند امکان خرید این محصول با همین قیمت و در اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه نیز برای خریداران وجود دارد.

پیش‌پرداخت شرکت در طرح اقساط ۱۸ ماهه، مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان است. باقی وجه از طریق ۶ فقره چک، هر یک به مبلغ ۱۶۷ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

طرح‌های اقساط ۲۴ (دوساله) و ۳۶ ماهه (سه‌ساله) نیز به مبلغ پیش‌پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان احتیاج دارند. هشت فقره چک، هر یک به مبلغ ۱۲۸ میلیون و ۱۶۴ هزار تومان و ۱۲ فقره چک هر یک به مبلغ ۹۷ میلیون و ۲۲۴ هزار تومان به ترتیب برای طرح اقساط دوساله و سه‌ساله در نظر گرفته شده‌اند. اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده و تاریخ اولین چک، ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری (۱۴۰۲) است.

خودروهای عرضه‌شده در طرح فروش KMC T8 ویژه مهرماه ۱۴۰۲ در تنوع رنگی سفید، مشکی، میکا، قرمز و آبی زنگاری، همگی به عنوان مدل ۱۴۰۲ شماره‌گذاری می‌شوند. موعد تحویل آن‌ها تا ۴۵ روز کاری بوده و تأخیر در تحویل به طور ماهانه ۳٪ سود عاید خریدار می‌کند. در عوض هیچ سودی بابت انصراف یا مشارکت لحاظ نشده است.

به عنوان یک نکته مهم، در طرح فروش KMC T8 ویژه مهرماه ۱۴۰۲ به صورت قسطی، سند خودرو تا پایان پرداخت اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند. به بیان بهتر، سند خودرو تنها در صورت تسویه‌حساب نهایی آزاد می‌شود. جزئیات شرایط فروش KMC T8 ویژه مهرماه ۱۴۰۲ را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

شرایط فروش KMC T8 ویژه مهرماه ۱۴۰۲

روش فروشنقدیاقساط
قیمت مصوب۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
مرحله پرداختیکباره۱۸ ماهه۲۴ ماهه۳۶ ماهه
پرداخت مرحله اول۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰
تومان
۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰
تومان
۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰
تومان
پرداخت‌های آتی۶ فقره چک هر یک به مبلغ ۱۶۷.۸۱۹.۸۰۰ تومان۸ فقره چک هر یک به مبلغ ۱۲۸.۱۶۳.۶۰۰ تومان۱۲ فقره چک هر یک به مبلغ ۹۷.۲۲۴.۳۰۰ تومان
وضعیت سندآزادگرو تا تسویه حساب کامل
آگهی
دکمه بازگشت به بالا