دانش و فناوری

ال‌جی تلویزیون‌های OLED سال 2024 خود را معرفی کرد

ال‌جی از مجموعه تلویزیون‌های OLED خود برای سال 2024 رونمایی کرد که شامل مدل پرچمدار کاملاً بی‌سیم LG M4 و همچنین آخرین نسخه‌های سری استاندارد این شرکت که شامل مدل‌های G4 ،C4 و B4 می‌شود. البته قیمت یا زمان عرضه رسمی این دستگاه‌ها اعلام نشده است و تمام مدل‌ها در CES 2024 که از 9 تا 12 ژانویه (19 تا 22 دی) برگزار می‌شود، نمایش داده خواهند شد.

ال‌جی M4، تلویزیون OLED پرچمدار سال 2024 این شرکت است که نه تنها برای ارائه تصویر، بلکه برای صدا نیز هیچ نیازی به اتصال کابل‌های معمول تلویزیون ندارد. همچنین قابلیت‌های بی‌سیم WOWCAST پردازنده جدید Alpha 11 AI این تلویزیون می‌تواند Dolby Atmos بی‌سیم با کیفیت را به ساندبارهای سازگار ال‌جی ارائه کند. M4 همچنین برای اولین‌بار در اندازه 65 اینچی عرضه خواهد شد.

سایر تلویزیون‌های ال‌جی

ال‌جی G4 که جانشین یکی از بهترین تلویزیون OLED فعلی این شرکت، یعنی LG G3 محسوب می‌شود نیز از پردازنده هوش مصنوعی Alpha 11 بهره می‌برد که باعث می‌شود میزان روشنایی آن به اندازه M4 باشد و همچنین همان قابلیت‌های صوتی بی‌سیم WOWCAST را ارائه می‌کند. علاوه‌براین، G4 دارای همان فناوری آرایه میکرو لنز (MLA) است که با LG G3 سال گذشته معرفی شده بود، اما اکنون آن را به مدل بزرگ‌تری 83 اینچی نیز اضافه کرده است.

ال‌جی C4 مدل میان‌رده سال 2024 است که از نسل جدید پردازنده Alpha 9 AI بهره می‌برد و در تمام اندازه‌های خود با بهبود روشنایی و همچنین ارتقاء قابلیت‌های گیمینگ همراه است. در نهایت، ال‌جی B4 مدل پایه از تلویزیون‌های سال OLED 2024 این شرکت است که از نسل جدید پردازنده هوش مصنوعی Alpha 8 بهره می‌برد. LG C3 برای اولین‌بار به چهار پورت HDMI 2.1 مجهز شده و در اندازه 48 اینچی وارد بازار خواهد شد.

تلویزیون‌های M4 ،G4 و C4 همچنین از نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز پشتیبانی می‌کنند که برای اولین‌بار چنین قابلیتی به تلویزیون‌های OLED ال‌جی ارائه شده است. بااین‌حال، اکنون باید منتظر اعلام زمان عرضه و قیمت آن‌ها باشیم که احتمالاً در نمایشگاه CES 2024 اعلام خواهند شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا