دانش و فناوری

لینکدین یک سطح پولی جدید، صفحه شرکت پرمیوم را آزمایش می کند

لینکدین – پلتفرم اجتماعی که دنیای کار را هدف قرار می دهد – بی سر و صدا شروع به آزمایش روش دیگری برای افزایش درآمد خود کرده است، این بار با یک سرویس جدید برای مشاغل کوچک و متوسط. TechCrunch یاد گرفته و تأیید کرده است که در حال کار بر روی یک اشتراک جدید صفحه شرکت پریمیوم LinkedIn است که – برای هزینه هایی که به نظر می رسد به اندازه 99 دلار در ماه باشد – شامل هوش مصنوعی برای نوشتن محتوا و ابزارهای جدید برای افزایش تعداد فالوورها، از جمله ویژگی های دیگر است. برای بالا بردن مشخصات شرکت با استفاده از آنها.

این حرکت بسیار مهم است زیرا نشان می‌دهد که چگونه LinkedIn متعلق به مایکروسافت به تنوع بخشیدن به مدل کسب‌وکار خود ادامه می‌دهد – در حالی که سعی می‌کند به طور کلی مفیدتر باشد. لینکدین سال‌هاست که طنز بسیاری از شوخی‌ها در مورد این که چگونه می‌تواند مانند یک آبراهه‌ی خودفروشی بی‌شرمانه باشد، یا زمانی که متوجه می‌شوید میزان داده‌هایی که می‌تواند در مورد کارهایی که در آنجا انجام می‌دهید جمع‌آوری کند، ترسناک باشد.

اما همانطور که دیگران اشاره کردند، لینکدین در حال حاضر یک فرصت عالی دارد. با تغییرات بسیار زیادی که در دیگر پلتفرم‌های اجتماعی و موتورهای جستجو وجود دارد – جایی که تبلیغات و سایر الگوریتم‌ها آنچه را که کاربران کشف می‌کنند دیکته می‌کنند و اطلاعات نادرست باعث شورش می‌شود – لینکدین به دنبال ایجاد فضای امن‌تر، مکانی برای داشتن یک پروفایل اجتماعی از سابقه بوده است. حرفه ای ها و فروشندگان خارج از کشور

LinkedIn بی سر و صدا شروع به ارسال اطلاعاتی در مورد صفحه جدید شرکت Premium خود از شش روز پیش کرد. پست‌ها تقریباً هیچ اطلاعی دریافت نکردند، اما ما خودمان به آن برخورد کردیم و به نظر می‌رسد یک مشاور بازاریابی نیز چنین کرده است. اکنون لینکدین جزئیات را برای TechCrunch تایید کرده است.

ما همیشه در حال بررسی راه‌های جدیدی برای افزایش تجربه مشتریان خود و کمک به آنها در دستیابی به اهداف تجاری خود هستیم. در حال حاضر، ما در حال آزمایش یک پیشنهاد جدید با مشتریان تجاری کوچک تا متوسط ​​به نام صفحه شرکت پرمیوم هستیم که برای کمک به جذب مشتری، ایجاد اعتبار و متمایز شدن برای مخاطبان طراحی شده است. سوزی اونز، مدیر ارشد ارتباطات لینکدین در بیانیه‌ای گفت: ما مشتاق هستیم که به زودی موارد بیشتری را به اشتراک بگذاریم.

قیمت صفحات شرکت ممتاز فوراً فاش نمی شود، اما به نظر می رسد مدیران صفحاتی که واجد شرایط آن هستند می توانند آن را ببینند. این مشاور بازاریابی خاطرنشان می کند که هزینه ها از 99.99 دلار در ماه در هر صفحه شروع می شود و برای اشتراک سالانه به 839.88 دلار در هر صفحه کاهش می یابد.

این صفحه جدید شرکت ممتاز جدیدترین مورد از لیست رو به رشدی از پیشنهادات ممتاز است که LinkedIn برای سازمان‌های روی این پلتفرم ایجاد کرده است، و منعکس‌کننده سطوح مختلف استفاده و قیمت‌گذاری است که برای افراد و استخدام‌کنندگانی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند ساخته شده است.

سایر سطوح متمرکز بر کسب و کار عبارتند از: مشاغل برتر برای افرادی که در جستجوی شغل هستند، کسب و کار برتر برای هوش تجاری، ناوبر فروش برای تیم های فروش، ردیف های استخدام برای منابع و استخدام استعدادها و یادگیری لینکدین برای توسعه حرفه ای.

در مجموع، خدمات Premium تجارت بسیار بزرگی برای شرکت است. در ماه مارس، این شرکت اعلام کرد که اشتراک کاربران Premium 25 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 1.7 میلیارد دلار در سال 2023 رسیده است. در مجموع، این شرکت در آن سال 15 میلیارد دلار درآمد داشته است که کسب و کار استخدامی آن 7 میلیارد دلار از آن را تشکیل می دهد.

اشتراک صفحه شرکت پرمیوم از برخی جهات بسیار آشنا به نظر می رسد، زیرا از مکانیک های معروف لینکدین استفاده می کند.

مدیران صفحات می‌توانند بازدیدکنندگان اخیر را بررسی کنند – اگر این بازدیدکنندگان تنظیمات حریم خصوصی را خاموش نکرده باشند. (یادآوری سرویس عمومی: به طور پیش‌فرض روشن است.) این می‌تواند برای دعوت از آن بازدیدکنندگان به دنبال کردن صفحه، صرف‌نظر از درجه ارتباطشان استفاده شود (که قبلاً برای بازدیدکنندگان معمولی که قبلاً به یک صفحه متصل نبوده‌اند غیرممکن بود انجام دهید. مدرک شرکت). مدیران همچنین می‌توانند دکمه‌های «تماس برای اقدام» را با جزئیات تماس یا وب‌سایت که به‌طور برجسته در بالای صفحه نمایش داده می‌شوند ایجاد کنند. توصیه‌ها، که لینکدین واقعاً آن‌ها را به عنوان یک ویژگی در صفحات نمایه برای افراد تبلیغ کرده است، در اینجا نیز تحت فشار قرار می‌گیرند: مدیران می‌توانند این موارد را به‌طور برجسته در بالای صفحات برتر خود نشان دهند.

در همین حال، کمک نوشتن هوش مصنوعی به یکی از آخرین راه‌هایی تبدیل می‌شود که لینکدین کمک‌های هوش مصنوعی بیشتری را در این پلتفرم ایجاد می‌کند، چیزی که سال گذشته شروع به معرفی کرد و از پیوندهای مایکروسافت با OpenAI استفاده کرد.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، با تأیید اعتبار اخیر لینکدین، و در اینجا نیز یک صفحه می‌تواند با یک اشتراک ممتاز نشان طلایی دریافت کند.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا