دانش و فناوری

مشخصات گلکسی زد فلیپ 6 فاش شد؛ ارتقای بزرگ دوربین

اگر عاشق فناوری هستید، در تابستان منتظر گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ باشید. مدتی است که به‌طور غیررسمی جزئیات جدیدی در مورد گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 می‌شنویم و به احتمال زیاد این دو گوشی در رویداد آنپکد سامسونگ در اواخر تیرماه، معرفی خواهند شد. اکنون نیز اطلاعاتی درباره دوربین گلکسی زد فلیپ 6 منتشر شده است که اگر درست باشد، با یک گوشی قدرتمند طرف هستیم.

با اینکه هنوز احتمالاً حدود یک ماه تا معرفی رسمی گلکسی زد فلیپ 6 فاصله داریم، اطلاعات لورفته درباره آن، انتظارات را بالا برده است. این اطلاعات درباره تراشه، باتری و دوربین آن است.

به گزارش Smartprix، گلکسی زد فلیپ 6 احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام به بازار عرضه می‌شود؛ البته هنوز اطلاعات دقیقی درباره میزان رم آن در دسترس نیست.

مشخصات گلکسی زد فلیپ 6 فاش شد؛ ارتقای بزرگ دوربین

دوربین و باتری گلکسی زد فلیپ 6

بااین‌حال، یک چیز قطعی به‌نظر می‌رسد و آن این است که دوربین این گوشی تاشو نسبت به مدل قبلی ارتقای زیادی خواهد داشت. Z Flip 6 به احتمال زیاد به‌جای دوربین 12 مگاپیکسلی مدل سال گذشته، با یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با f/1.8 عرضه می‌شود، اما همچنان یک دوربین ثانویه 12 مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین اصلی می‌تواند فیلمبرداری حداکثر 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه داشته باشد. درباره دوربین سلفی، چیزی نسبت به نسل قبل تغییر نکرده است و سامسونگ احتمالاً همچنان از سنسور 10 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

تغییر دیگری که محتمل به‌نظر می‌رسد، اضافه‌شدن یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت است. این یک جهش نسبت به مدل قبلی به‌حساب می‌آید که با باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی عرضه شد. بااین‌حال از نظر صفحه‌نمایش، احتمالاً با تغییر خاصی روبه‌رو نخواهیم بود و یک پنل داینامیک امولد 2X با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی را در داخل می‌بینیم.

درحالی‌که برخی افراد ممکن است بسیاری از مشخصات نسل قبل را خسته‌کننده بدانند، عرضه نسخه به‌روزشده دستگاهی که تقریباً به تکامل رسیده است، چیز بدی نیست؛ البته احتمال دارد که این دستگاه افزایش قیمت داشته باشد و اگر واقعاً چنین باشد، ممکن است مشتریان انتظار ارتقاهای بیشتری را داشته باشند. به‌تازگی نیز رنگ‌بندی‌های Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 لو رفته بود.

با این اوصاف، همیشه این احتمال وجود دارد که اطلاعات غیررسمی فاش‌شده، اشتباه باشند. خوشبختانه، برای فهمیدن این موضوع نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم، زیرا رویداد آنپکد به احتمال زیاد در 10 جولای (20 تیر 1403) برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا