دانش و فناوری

با FlashIntel و Withum در TechCrunch Early Stage 2024 آشنا شوید

آیا ایده ای دارید که ممکن است پتانسیل راه اندازی داشته باشد؟ آیا شما در حال حاضر یک بنیانگذار نوظهور هستید که تلاش می کند استارتاپ خود را راه اندازی کند؟ سپس مستقیماً در 25 آوریل در بوستون، ماساچوست به TechCrunch Early Stage 2024 بروید. اجلاس یک روزه ما به طور خاص طراحی شده است تا به شما کمک کند گام های بعدی را برای تحقق رویای استارتاپ خود بردارید.

فروش سایبری ما امشب به پایان می رسد! کارت خود را قبل از ساعت 11:59 شب PT امشب بخرید و از پس انداز لحظه آخری استفاده کنید!

  • موسس: 99 دلار در مقابل قیمت راه اندازی 149 دلار
  • سرمایه گذار: 99 دلار در مقابل قیمت راه اندازی 349 دلار

در TC Early Stage، می‌توانید بحث‌های میزگرد به رهبری متخصصان، کارگاه‌ها و بحث‌های میزگرد گروه‌های کوچک را پیدا کنید که بر موارد ضروری استارت‌آپ متمرکز شده‌اند – مانند تناسب محصول با بازار، عملیات، بودجه و موارد دیگر. از بنیانگذاران موفق، VCها و دیگر کارشناسان اکوسیستم بیاموزید، درگیر شوید و با آنها ارتباط برقرار کنید. سوال بپرسید و پاسخ بگیرید. توصیه ها و استراتژی های عملی را در خانه بپذیرید.

شرکای محوری به TechCrunch Early Stage 2024 می آیند

هنوز به ماه دسامبر نرسیده ایم و ما آماده معرفی دو شرکت همکار خود هستیم. ما خوش شانس هستیم که با سازمان های ستاره ای که بیش از کمک به امکان برگزاری این کنفرانس به نیروهای خود می پیوندیم. آنها با انواع منابع، اطلاعات، مشاوره و ارتباطاتی که بنیانگذاران استارت آپی مشتاق و نوظهور برای موفقیت به آن نیاز دارند، ظاهر می شوند.

ما شرکای بیشتری را در آستانه مرحله اولیه TC اعلام خواهیم کرد، اما در اینجا اطلاعاتی در مورد دو شرکت وجود دارد که به شما کمک می کنند تا استارتاپ خود را به جلو ببرید:

  • FlashIntel: یک پلتفرم تسریع درآمد یک مرحله ای برای کمک به شما در کشف، تعامل و ارتباط با مشتریان ایده آل خود.
  • Withum: یک شرکت مشاوره و حسابداری با تخصص عمیق در فناوری و خدمات رشد در حال ظهور.

هر دو شرکت را در نمایشگاه خواهید دید. برو جلو . . گفتگو را با آنها آغاز کنید شما هرگز نمی دانید که ممکن است به کجا منجر شود.

TechCrunch Early Stage 2024 در 25 آوریل در بوستون، ماساچوست برگزار می شود. یک بنیانگذار یا سرمایه گذار بخرید امشب ساعت 11:59 شب PT فقط با 99 دلار!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایشگاه در TC Early Stage 2024 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا