دانش و فناوری

تاریخ و محل رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 فاش شد

در رویداد بعدی آنپکد سامسونگ انتظار می‌رود این شرکت از گلکسی زد فولد 6، زد فلیپ 6، گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا و گلکسی رینگ رونمایی کند. سامسونگ هنوز تاریخ دقیق این مراسم را اعلام نکرده، اما شایعات مختلف حاکی از آن هستند که تاریخ این مراسم، 10 جولای (20 تیرماه) خواهد بود.

براساس پست یک منبع آگاه به‌نام «ایوان بلس» در ایکس، سامسونگ مراسم آنپکد بعدی خود را در 20 تیرماه برگزار می‌کند. ظاهراً سامسونگ قرار است همانند تصویر پایین که اکنون لو رفته، یک تایمر شمارش معکوس را برای این رویداد در سایت خود قرار دهد:

تاریخ و محل رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 فاش شدسامسونگ" class="wp-image-1653152">

همچنین طبق شایعات قبلی، این مراسم در پاریس برگزار می‌شود، چرا که سامسونگ حامی بزرگ المپیک 2024 است که اواخر ماه جولای (مردادماه) در این شهر برگزار می‌شود. در تصویر بالا هم طرح برج معروف ایفل را می‌بینیم.

مراسم آنپکد بعدی سامسونگ

در مراسم آنپکد تابستانه سامسونگ احتمالاً شاهد محصولات متنوعی خواهیم بود. یکی از محصولات موردانتظار این مراسم، گلکسی زد فولد 6 خواهد بود. طبق شایعات منتشرشده، این گوشی تاشو یک طراحی مستطیلی‌ با گوشه‌هایی تیز، همانند گلکسی S24 اولترا خواهد داشت. همچنین نمایشگر اصلی این گوشی درون آن قرار گرفته و در بخش بیرونی تنها یک نمایشگر معمولی وجود دارد.

در این مراسم احتمالاً دو ساعت گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 اولترا رونمایی می‌شوند. گلکسی واچ اولترا ظاهراً رقیبی برای اپل واچ اولترا 2 خواهد بود. گجت جدیدی که در این مراسم خواهیم دید، گلکسی رینگ است. کاربرد اصلی این حلقه هوشمند سنجش سلامتی خواهد بود. سامسونگ در یک پرونده حقوقی گفته است که فرایند تولید گلکسی رینگ در تیرماه آغاز می‌شود، و انتظار می‌رود در مردادماه به بازار بیاید.

بااین‌حال مطمئناً اکنون نمی‌توان این اطلاعات را با قطعیت پذیرفت و باید تا مراسم آنپکد سامسونگ منتظر بمانیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا