دانش و فناوری

راننده سانحه دیده پیکاپ تراک آمریکایی با کمک سگ خود، از مرگ نجات پیدا کرد

در پی سقوط یک پیکاپ تراک از صخره، سگ راننده 4 مایل را برای درخواست کمک طی کرد. مردی اهل اورگان به لطف درخواست کمک توسط سگ خودش، پس از سقوط با پیکاپ تراک از صخره زنده ماند.

حادثه پیکاپ تراک آمریکایی و درخشش سگ راننده در نجات او

به گفته کلانتر شهرستان بیکر، برندون گرت با چهار سگ خودش در جاده خدمات جنگل‌داری ایالات متحده در حال سفر بود که دچار سانحه شد. طی این تصادف او در یک موقعیت نامطمئن در پایین دره قرار گرفت.

خوشبختانه، یکی از سگ‌های گرت تقریباً 4 مایل (۶.۴ کیلومتر) را تا محل کمپ خانواده‌اش طی کرد. این باعث نگرانی اعضای خانواده شد و آن‌ها شروع به جستجو برای گرت کردند. محل سقوط صبح روز بعد کشف شد و پس از آن برادر گرت از مقامات درخواست کمک کرد.

راننده سانحه دیده پیکاپ تراک آمریکایی با کمک سگ خود، از مرگ نجات پیدا کرد

کمک‌های اولیه در همان زمان برای گرت فراهم شد، در حالی که اعضای سازمان جنگل‌داری ایالات متحده و منطقه آتش‌نشانی روستایی پاین‌ولی از اره برقی به منظور باز کردن مسیر برای تیم جستجو و نجات گرت استفاده کردند. آن‌ها در نهایت توانستند او را در سبدی که به یک طناب متصل بود قرار دهند. سپس او با هلیکوپتر لایف فلایت به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی کلانتری گفت که به دنبال این تصادف، گرت تقریباً 91 متر را با خزیدن از پیکاپ دور شد و شب را در آنجا گذراند. سه سگ دیگر او نیز در صحنه تصادف حضور داشتند و خوشبختانه همگی زنده بودند.

پیکاپ تراک

این نخستین بار نیست که دوستی انسان‌ها و سگ‌ها، باعث نجات فرد آسیب‌دیده می‌شود. در بهمن‌ماه سال گذشته، مردی در دریاچه یخ‌زده میشیگان سقوط کرده بود . این فرد توسط سگ خود نجات یافت. سگ او که روبی نام داشت، خود را به نزدیک‌ترین افسر پلیس رساند و تیم نجات را به سمت محل حادثه راهنمایی کرد. براساس یک ضرب‌المثل غربی، سگ‌ها بهترین دوستان انسان‌ها هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا