دانش و فناوری

وان‌پلاس واچ 2 با شارژدهی باتری 100 ساعته معرفی شد

وان پلاس در کنگره جهانی موبایل 2024 از ساعت هوشمند وان پلاس واچ 2 پرده برداشت. این محصول از سیستم‌عامل Wear OS 4 استفاده می‌کند و باتری قدرتمندی دارد که شارژدهی 100 ساعته را فراهم خواهد کرد.

وان پلاس واچ 2 با قیمت 299 دلار در آمریکا و 299 پوند در بریتانیا عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند نمایشگری 1.43 اینچی با تراکم 326 پیکسلی دارد و بدنه آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است.

وان‌پلاس واچ 2 با شارژدهی باتری 100 ساعته معرفی شد

مشخصات ساعت هوشمند وان پلاس واچ 2

وان پلاس در نسل دوم ساعت هوشمند خود از تراشه اسنپدراگون W5 استفاده کرده است که سیستم‌عامل Wear OS 4 را اجرا می‌کند. بااین‌حال، این گوشی RTOS هم دارد که پردازش‌های خود را روی تراشه BES2700 انجام می‌دهد. RTOS برای انجام کارهای پایه‌ای در این محصول استفاده می‌شود و زمانی که نیاز به جابه‌جایی در رابط کاربری و دانلود و استفاده از اپ‌ها را داشته باشید، Wear OS به‌کار گرفته می‌شود. وان پلاس به این طراحی «معماری موتور دوگانه» می‌گوید.

وان پلاس واچ 2 از GPS با فرکانس دوگانه نیز بهره می‌برد تا در حین فعالیت‌های ورزشی به‌دقت موقعیت فرد را ردیابی کند. این ساعت هوشمند همچنین به سنسورهای متداول مثل ضربان قلب، تشخیص استرس و ردیابی خواب نیز مجهز است.

اما مهم‌ترین ویژگی نسل دوم ساعت هوشمند وان پلاس شارژدهی باتری 100 ساعته آن است. این شارژدهی با کمک حالت Power-Save می‌تواند حتی بیشتر شود. این حالت قابلیت‌های Wear OS را از کار می‌اندازد و تنها به ساعت اجازه می‌دهد که فعالیت‌ها، پیام‌ها، وضعیت خواب و GPS را بررسی کند. با این حالت می‌توانید تا 12 روز از این ساعت هوشمند استفاده کنید. این رقم حدود 8 برابر بیشتر از اپل واچ است.

وان پلاس واچ 2 در یک اندازه با رنگ‌های مشکی و استیل عرضه می‌شود. وزن آن همراه با بند 80 گرم است و با استاندارد 5ATM در برابر آب مقاوم است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا