دانش و فناوری

پلتفرم دوره آنلاین Kajabi به سازندگان اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های برند خود را بسازند

کجابی، پلتفرم میزبانی ویدیو و وب برای سازندگان محتوا برای فروش دوره‌های آنلاین، روز پنجشنبه از راه‌اندازی رسمی اپلیکیشن موبایل بدون کد خود خبر داد و به کاربران اجازه می‌دهد از طریق اپ استور و گوگل پلی، اپلیکیشن بومی سفارشی‌شده خود را میزبانی کنند.

کجابی در حال حاضر اپلیکیشن موبایلی برای میزبانی دوره های آنلاین دارد، با این حال، این محصول جدید به سازندگان اجازه می دهد تا تجربه کاربری را کنترل کرده و به شیوه ای جدید با مشتریان تعامل داشته باشند. سازندگان می‌توانند نماد، صفحه ورود، طرح‌بندی و محتوای برنامه‌شان را سفارشی کنند، از جمله صفحه خوش‌آمدگویی، صفحه کاوش، اعلان‌های فشار، پیوندهای سفارشی، چرخ فلک‌های دارای دوره‌های آنلاین، سایر خریدهای درون‌برنامه مانند پیشنهادات بسته‌ای و موارد دیگر. همچنین یک دستیار چت هوش مصنوعی جداگانه وجود دارد که می تواند برای پاسخ به سوالات آموزش داده شود و در برنامه ادغام شود.

شان کیم، مدیر ارشد تولید کجابی و رئیس سابق محصولات TikTok، به TechCrunch گفت: «ستاره شمالی ما همیشه افزایش تجارت برای سازندگان بوده است. چه ما به شما کمک کنیم اولین دلار خود را بدست آورید، به سودآوری برسید یا به آزادی مالی برسید، همه منابع ما به سمت این هدف است. اپلیکیشن موبایل مارک دار جدیدترین محصولی است که ما ارائه می کنیم که به مشتریان ما کمک می کند تجارت خود را افزایش دهند و همچنین به کسب و کار خود دسترسی پیدا کنند.

اپلیکیشن‌های مارک‌دار در بین سازندگان بسیار درخواست شده بودند و طبق داده‌های کاربران کجابی، ۶۲ درصد از سازندگان معتقدند که یک اپلیکیشن برند برای کسب‌وکارشان بسیار مهم است. پنجاه و پنج درصد گفتند که مایلند تا 100 دلار در ماه برای یک اپلیکیشن با برند سفارشی بپردازند.

کجابی این محصول را با بیش از 800 کاربر بتا آزمایش کرده است. از امروز برای همه کاربران کجابی در دسترس است.

پلتفرم دوره آنلاین Kajabi به سازندگان اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های برند خود را بسازند

اعتبار تصویر: کجابی

در مقایسه با فرآیند سنتی توسعه اپلیکیشن، که می‌تواند شش ماه طول بکشد و بیش از 60000 دلار هزینه داشته باشد، کجابی استدلال می‌کند که ارائه آن راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه است. Kajabi برنامه‌هایی را توسعه می‌دهد که از قبل انجام شده‌اند که می‌توانند در عرض چند هفته فعال شوند و در زمان و هزینه سازندگان صرفه‌جویی کنند. این یک پیشنهاد اطمینان‌بخش برای سازندگانی است که قبلاً روی توسعه برنامه‌هایی سرمایه‌گذاری کرده‌اند که انتظارات آنها را برآورده نکرده است.

یکی از مشتریان Kajabi، متخصص تغذیه، Raquel Britzke، به ما گفت که 10000 دلار برای ساختن اپلیکیشنی هزینه کرده است که در نهایت آنطور که او می‌خواست عمل نکرد.

من قبلاً سعی کردم برنامه شخصی خود را انجام دهم و موفق نبودم. کار بسیار زیادی است و من زمان و پول زیادی را صرف ساختن برنامه کردم… هزاران نفر دارم که از [my] خدمات، بنابراین ما باید مطمئن شویم که این برنامه برای تعداد زیادی از افراد کار می کند. او توضیح داد که اکنون، بریتزکه می‌تواند به سرعت مشتریان فعلی را به برنامه‌ای بیاورد که توسط Kajabi طراحی شده و برای مدیریت تمام ویدیوهای آموزشی او بهینه شده است.

اگرچه مقرون به صرفه تر از فرآیند توسعه برنامه استاندارد است، اما ساخت یک برنامه مارک دار با کجابی هنوز یک سرمایه گذاری است. فقط سازندگانی که دوره‌های آموزشی موجود در این پلتفرم را دارند می‌توانند این افزونه را خریداری کنند که از 89 تا 199 دلار در ماه متغیر است. این طرح با قیمت بالاتر دارای ویژگی انجمن است که در آن مشتریان با سازندگان در تماس‌ها و گپ‌های ویدیویی زنده شرکت می‌کنند، در جلسات شرکت می‌کنند و چالش‌ها را کامل می‌کنند.

Kajabi سه اشتراک را ارائه می دهد: Basic (149 دلار در ماه)، Growth (199 دلار در ماه) و Pro (399 دلار در ماه).

کجابی در حال حاضر فقط از فروش دوره ها به صورت خرید یکباره پشتیبانی می کند نه اشتراک. به زودی، این شرکت محصولات جامعه و مربیگری را به عنوان خرید درون برنامه ای ارائه خواهد کرد. (همچنین مهم است که توجه داشته باشید که اپل و گوگل 30٪ برای تمام خریدهای درون برنامه ای دریافت می کنند.)

علاوه بر این، این شرکت می‌گوید به بهبود و افزودن ویژگی‌ها ادامه خواهد داد و همه برنامه‌ها به‌طور خودکار به‌روزرسانی خواهند شد. در حالی که Kajabi از سفارشی‌سازی کدنویسی پشتیبانی نمی‌کند، در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن ویجت‌های قابل تنظیم است که می‌توانند در برنامه ادغام شوند. از دیگر ویژگی‌های این آثار می‌توان به تماشای آفلاین، آزمون‌های تعاملی و تجربیات شخصی‌شده اشاره کرد.

این شرکت به بسیاری از رقبای دیگر در فضای برنامه‌سازی بدون کد می‌پیوندد، از جمله Wix، که 200 دلار در ماه برای برنامه مارک خود، Bubble (هزینه بین 29 تا 529 دلار در ماه)، Vidapp (389 دلار)، Passion.io (297 دلار) دریافت می‌کند. و Thinkific (199 دلار) در میان دیگران.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا