دانش و فناوری

Paystand، Teampay را خریداری کرد تا نسخه DeFi «Venmo برای پرداخت‌های B2B» باشد.

Paystand استارت‌آپ نرم‌افزار مدیریت هزینه‌ها Teampay را خریداری کرده است تا چیزی را ایجاد کند که شرکت‌ها آن را «پرداخت دیجیتال B2B و نیروگاه هزینه‌ای بدون کارمزد» توصیف می‌کنند.

شرایط مالی این قرارداد اعلام نشده است. Teampay از زمان تأسیس در سال 2016 تاکنون 65 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

این شرکت ترکیبی به بیش از 1 میلیون کسب و کار در حال اجرا بر روی یک بلاک چین تجاری به بیش از 1 میلیون شرکت کننده خدمات ارائه می دهد. این شرکت تا به امروز بیش از 10 میلیارد دلار تراکنش را پردازش کرده است که تقریباً 2 درصد از پرداخت‌های سالانه تجارت به تجارت ایالات متحده است.

جرمی آلموند، مدیرعامل Paystand به طور انحصاری به TechCrunch گفت: “Teampay نماینده این کلاس جدید از شرکت های فین تک است.” «آنها محصولاتی برای مدیران مالی دارند تا نحوه دیجیتالی کردن تمام جریان کاری خود را واقعاً تغییر دهند. این چیزی است که من آن را یک تجربه نسل بعدی برای کاربران می نامم و برای مشتریان ما که این فرآیند واقعا بزرگ مدرن سازی را پشت سر می گذارند، مناسب است.

او گفت که Paystand به اجرای برند Teampay ادامه خواهد داد، عمدتاً به این دلیل که معروف است.

آلموند معتقد است که فین تک کسب و کارها باید از برنامه های مالی مصرف کننده بیاموزند. در دنیای B2B، فرآیند ارسال و دریافت وجوه پیچیده، آهسته و پر از کارمزد است. اما مصرف کنندگان می توانند از طریق Venmo یا CashApp برای یکدیگر پول ارسال و دریافت کنند. اینها انواع ویژگی هایی هستند که او می خواهد Paystand ارائه دهد.

Teampay دومین خرید ارائه دهنده پرداخت های B2B مبتنی بر بلاک چین در دو سال اخیر است. این پلتفرم پرداخت Yaydoo را در سال 2022 خریداری کرد. در آن زمان، ارزش Paystand شمال 1 میلیارد دلار بود. Paystand از زمان تاسیس در سال 2014، 98 میلیون دلار سرمایه خطرپذیر به ارمغان آورده است. Teampay در بلاک چین نیست، با این حال، اکنون Paystand می تواند این عملکرد را هم در حساب های دریافتنی و هم در حساب های پرداختنی بیاورد.

آلوندز گفت: “ما فکر می کنیم که این یک روند مصرفی شدن شرکت است.” اکنون ما می توانیم هر دو طرف را به 1 میلیون تجارت پیشنهاد دهیم.

علیرغم اینکه فین‌تک در سال‌های اخیر صنعت داغی بوده است، صنعت بانکداری به طور کلی با مشکل پیر شدن ریل پرداخت مواجه است. این باعث افزایش کارمزدها، واسطه ها و تاخیر بیشتر می شود. بادام از دیرباز طرفدار استفاده از یک زیرساخت مالی غیرمتمرکز برای حل مشکل ریل پرداخت است. Paystand از بلاک چین اتریوم به عنوان موتور شبکه بانکی Paystand خود استفاده می کند، که امکان پرداخت بین کسب و کار را با کارمزد صفر فراهم می کند.

او گفت: «بلاک چین ابر جدید است. می‌دانم که شبکه‌های بلاک چین، بیت‌کوین و شبکه‌های مالی غیرمتمرکز مشکلات خود را دارند، اما آنها نشان دهنده یک تغییر اساسی از همان سیستم بانک مرکزی است که از دهه 1930 برقرار بوده است.

او افزود: «بسیاری از مردم فکر می‌کنند که بلاک چین یا امور مالی غیرمتمرکز هنوز آماده نیستند. آنچه ما واقعاً ثابت می‌کنیم این است که اگر ارزش واقعی برای کسب‌وکارها و تیم‌های مالی ایجاد کنید، مردم از آن استفاده خواهند کرد.»

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا