دانش و فناوری

تقدیر از اهالی ارتباطات در اولین «سوروسات» پیندو

نخستین دورهمی سوروسات شرکت پیندو جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، در رستوران «ایوان ربط» برگزار شد. در این رویداد به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی از مدیران و متخصصان روابط‌عمومی و رسانه قدردانی شد.

در این برنامه شمار زیادی از فعالان حوزه روابط عمومی اکوسیستم استارتاپی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی گرد هم آمدند.

به گزارش روابط‌عمومی پیندو، در این رویداد بسیاری از مدیران روابط عمومی از اهمیت بحث ارتباط با رسانه سخن گفتند و چالش‌های دشوار این موقعیت شغلی را مطرح کردند. همچنین «رضا کاظمی دینان» و «امیرعباس تقی‌پور» نیز در این برنامه در سخنانی کوتاه از اهمیت جایگاه روابط عمومی سخن گفتند و رشد این موقعیت شغلی را مدیون تلاش‌های یک دهه‌ای کسب‌وکارهای استارتاپی ایران برشمردند.

تقدیر از اهالی ارتباطات در اولین «سوروسات» پیندو

همچنین در این رویداد از سه فعال رسانه‌ای با سابقه اکوسیستم و حوزه فناوری تقدیر شد. «مانی قاسمی» از «دیجیاتو»، «مسعود یوسف نژاد» از «زومیت» و «مهرک محمودی» از «پیوست» در این رویداد به عنوان فعالان پرتلاش حوزه رسانه تقدیر شدند.

امیرعباس تقی‌پور نیز به‌عنوان یکی از پیکشسوتان حوزه روابط عمومی و ارتباطات و دبیر سابق انجمن روابط عمومی تجلیل شد. همچنین از «امیرمهدی حقیقت»، مدیر روابط‌عمومی «کافه‌بازار» هم برای یک دهه تلاش مؤثر برای ارتقای این جایگاه تقدیر و تشکر شد. «احمد واحدی» نیز به دلیل تلاش‌هایی که در سال اخیر برای بحث آموزش روابط عمومی انجام داد، مورد تقدیر قرار گرفت.

در این رویداد «نیما اشرف‌زاده»، مدیرعامل پیندو نیز با برشمردن جایگاه روابط عمومی در رشد کسب‌و‌کارهای مختلف سخن گفت.

رویدادهای سوروسات پیندو هر دو هفته یک‌بار با حضور فعالان حوزه‌های مختلف اکوسیستم استارتاپی برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا