دانش و فناوری

طرح تبدیل حواله دنا پلاس به تارا اتوماتیک اعلام شد [خرداد 1403]

ایران‌خودرو طرح تبدیل حواله دنا پلاس به تارا اتوماتیک را برای خرداد 1403 اعلام کرد. براساس این طرح، متقاضیان خرید گروه دنا پلاس با اولویت تابستان 1403 سامانه یکپارچه، می‌توانند به‌جای خودرو انتخابی خود تارا اتوماتیک را تحویل بگیرند. ایران‌خودرو برای متقاضیان خرید دنا پلاس با اولویت تابستان 1403، پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است. پس از ارسال پیامک اطلاع‌رسانی برای متقاضیان در تاریخ 26 خرداد، بخشنامه زیر فعال شده است. متقاضیان به مدت 10 روز فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به آدرس esale.ikco.ir، نسبت به تکمیل وجه و قطعی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

طرح تبدیل حواله دنا پلاس به تارا اتوماتیک، خرداد 1403:

خودرو ثبت نامیاولویتخودرو قابل ارائهنوع فروشموعد تحویلمبلغ قابل واریز
گروه دنا پلاستابستان 1403تارا اتوماتیکپیش فروشدی 14033,449,549,000
بهمن 14033,101,894,000

درحال‌حاضر قیمت تارا اتوماتیک V4 از سوی ایران‌خودرو، معادل 689 میلیون و 309 هزار تومان اعلام شده است. البته بهای این خودرو در بازار آزاد بیشتر است و برای خرید آن از بازار آزاد، باید حدود یک میلیارد و 60 میلیون تومان هزینه کنید. بنابراین با خرید تارا اتوماتیک از ایران‌خودرو، صاحب سودی بیش از 300 میلیون تومان خواهید شد.

طرح تبدیل حواله دنا پلاس به تارا اتوماتیک اعلام شد [خرداد 1403]

در سوی مقابل دنا پلاس نیز خودرویی محبوب و پرفروش است. بازار خرید و فروش دنا پلاس نسبت به تارا از رونق بیشتری برخوردار است. همین موضوع ممکن است باعث شود تا متقاضیان خرید دنا پلاس، از طرح تبدیل ایران‌خودرو استقبال به عمل نیاورند. البته به‌دلیل شرایط خاص بازار خودرو در کشور، برخی از مشتریان ترجیح می‌دهند تا هرچه سریع‌تر اتومبیل خود را سریع‌تر تحویل بگیرند. بنابراین این گروه از مشتریان از طرح‌های ایران‌خودرو استقبال می‌کنند. اختلاف قیمت قابل‌توجه خودروها همچنان در بازار و کارخانه قابل‌توجه است. همچنین عرضه محدود و قطره‌چکانی خودرو به بازار، هرگونه تردید در مورد صبر برای تحویل خودرو جایگزین را خنثی می‌کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا