دانش و فناوری

نرم‌افزار کاربردی PowerToys ویندوز با قابلیت‌های متنوع و جذاب به‌روز شد

PowerToys یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های رایگان ویندوز است که معمولاً آپدیت‌های آن با تغییرات بسیاری از راه می‌رسند. در آپدیت جدید این برنامه نیز شاهد امکانات و تغییرات جدیدی هستیم. برنامه PowerToys ابزارهای مختلفی دارد که در آپدیت جدید، هر کدام امکانات جدیدی دریافت کرده است.

براساس گزارشی تازه، تغییرات زیادی در آپدیت جدید PowerToys وجود دارد، اما عمده تغییرات را می‌توان در Keyboard Manager، بخش Color Picker، ابزار Peek و File Locksmith مشاهده کرد. اکنون در آپدیت جدید می‌توانید در Keyboard Manager میانبرهایی را برای بازکردن برنامه‌ها ایجاد کنید. همچنین Color Picker ظاهر جدیدی پیدا کرده که با ظاهر کلی ویندوز مطابقت دارد. اکنون از Peek نیز می‌توانید برای پیش‌نمایش درایوها استفاده کنید.

نرم‌افزار کاربردی PowerToys ویندوز با قابلیت‌های متنوع و جذاب به‌روز شد

آپدیت جدید برنامه PowerToys برای ویندوز

برنامه‌های کاربردی گوناگونی برای ویندوز وجود دارد و سخت است بگوییم کدام یک کاربردی‌تر است، اما بدون شک PowerToys یکی از بهترین برنامه‌های رایگان در ویندوز 11 محسوب می‌شود. این برنامه قابلیت‌های کوچکی به ویندوز اضافه می‌کند که باعث می‌شود کاربر از نبودن چنین گزینه‌هایی به‌شکل پیش‌فرض در سیستم‌عامل متعجب شود. FancyZones ،Mouse Without Borders و PowerToys Run تنها تعداد انگشت‌شماری از ابزارهای جذابی هستند که این برنامه به ویندوز اضافه می‌کند.

PowerToys به‌طورکلی برای کاربرانی مفید است که کارهای پیچیده‌ای با ویندوز انجام می‌دهند، اما برای کاربران معمولی نیز می‌تواند کاربردهایی داشته باشد. به‌عنوان مثال، Paste as Plain Text به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک کلید میانبر، متن را بدون قالب‌بندی خاصی در جای دیگری کپی کنید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا