دانش و فناوری

ربکا وایتینگ در TechCrunch Early Stage 2024 SAFE ها، یادداشت ها و تامین مالی سری را تجزیه خواهد کرد.

افزایش سرمایه ساده به نظر می‌رسد: شما سهام را تحویل می‌دهید، سرمایه‌گذاران پول نقد را تحویل می‌دهند و همه به کار خود بازمی‌گردند. واقعیت کمی پیچیده تر است. اگر سهام می فروشید، آیا این کار را در دور قیمتی انجام می دهید؟ یا از طریق اسکناس قابل تبدیل، یک ابزار بدهی که بعداً به سهام تبدیل می شود؟ اوه، شاید از SAFE (توافقنامه ساده برای سهام آینده) استفاده می کنید؟

برای بنیان‌گذار جدید که فقط می‌خواهد روی کسب‌وکار خود تمرکز کند و در خرده‌گیری‌های جمع‌آوری سرمایه غرق نشود، مخفف سوپ که هنگام بحث در مورد سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز و سرمایه‌گذاری فرشته شکل می‌گیرد، در بهترین حالت ممکن است مبهم‌کننده باشد.

ربکا لی وایتینگ از Epigram Legal را وارد کنید، که با شرکت‌های در مراحل اولیه کار می‌کند تا سرمایه خود را افزایش دهند و پایه و اساس استارت‌آپ خود را بسازند. او به رویداد مرحله اولیه TechCrunch در ماه آینده در 25 آوریل می آید تا نه تنها در مورد موضوعات مربوط به جمع آوری کمک های مالی در مراحل اولیه ارائه دهد، بلکه به سوالات شما نیز پاسخ دهد.

او به فهرست بلندبالایی از سرمایه‌گذاران و بنیان‌گذاران ریسک‌پذیر می‌پیوندد که خردمندانه‌ای را به اشتراک می‌گذارند و سؤالات شما را پاسخ می‌دهند. مرحله اولیه یکی از پرطرفدارترین رویدادهای ما است، پس معطل نکنید – در ماه آوریل شما را می بینم، قلم به دست، در حال گوش دادن به وایتینگ. قیمت‌های مرحله اولیه 2024 از 31 مارس افزایش می‌یابد. منتظر نباشید! کارت خود را همین امروز رزرو کنید و 200 دلار پس انداز کنید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Early Stage 2024 است؟ با تکمیل، با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید این فرم.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا