دانش و فناوری

اولین اطلاعات از سری ردمی نوت 13 افشا شد؛ حاشیه کم نمایشگر مشابه پرچمدارها

گوشی‌های سری ردمی نوت طرفداران زیادی در بازار دارند و هر سال نسل جدیدی از آن‌ها معرفی می‌شود. حالا نوبت به گوشی‌های سری ردمی نوت 13 رسیده است که شاهد افشای اولین اطلاعات درباره آن‌ها هستیم.

شیائومی درحال توسعه گوشی هوشمند با شماره مدل‌های 2312DRAABC ،2312DRAABG و 2312DRAABI است که برای بازار چین، جهانی و هند است. به نظر می‌رسد این شماره مدل مربوط به یکی از گوشی‌های سری ردمی نوت 13 باشد که طبق عدد 2312، احتمالاً در دسامبر 2023 از راه می‌رسند. البته این تاریخ احتمالاً تنها مربوط به بازار چین می‌شود و ارتباطی با بازار جهانی ندارد. بنابراین کاربران در بازار جهانی در اوایل 2024 به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.

سری ردمی نوت 13 حاشیه‌های نمایشگر باریکی خواهد داشت

غیر از شماره مدل، یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام دیجیتال چت استیشن مدعی شده است که نسل بعدی گوشی‌های سری ردمی نوت در نیمه دوم سال جاری میلادی از راه می‌رسد. اگرچه این منبع نام این محصولات را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود با نام سری نوت ۱۳ از راه برسد.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c'>ردمی</a> نوت 13

به گفته این منبع، نسل بعدی گوشی‌های ردمی به نمایشگر 6.7 اینچی OLED با حفره در مرکز بالای خود مجهز می‌شوند. در این دستگاه‌ها از پنل انعطاف‌پذیر مشابه گوشی‌های پرچمدار استفاده خواهد شد و همچنین اطراف نمایشگر آن‌ها حاشیه‌های باریکی قرار می‌گیرد.

اگر گفته‌های این منبع صحت داشته باشند، شیائومی گوشی‌های سری ردمی نوت 13 را به نمایشگرهای باکیفیتی مجهز می‌کند، البته باید به این موضوع اشاره کنیم که ردمی نوت 12 توربو هم از صفحه نمایش باکیفیتی بهره می‌برد. در کنار کیفیت بالا، اطراف نمایشگر هم حاشیه‌های بسیار کمی به چشم می‌خورد.

گوشی‌های سری ردمی نوت 12 اکتبر سال گذشته میلادی در چین معرفی شدند، بنابراین احتمال معرفی جایگزین آن‌ها در اواخر سال جاری میلادی وجود دارد، اما اوایل 2024 وارد بازار جهانی خواهند شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا