دانش و فناوری

شرایط فروش مدیران خودرو؛ فروش اقساطی سه مدل MVM X22 ،MVM X33 و MVM X55

در حالی که بسیاری از شرکت‌های خودرویی و واردکنندگان رسمی در شرایط نامساعد اقتصادی فروش محصولات خود را متوقف و یا با بهانه‌های مختلف اعلام تعلیق فعالیت و یا حتی خروج در ماه‌های آتی را داشته‌اند، شرکت مدیران خودرو با هدف ایجاد تعادل و عرضه بدون وقفه محصولات خود در بازار، اقدام به تنظیم شرایط فروش چری و ام‌وی‌ام کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین شرایط فروش چری‌ و ام‌وی‌ام در سال 1401:

فهرست مطالب

شرایط فروش اقساطی برای سه مدل MVM X22 ،MVM X33 و MVM X55 اعلام شد [به روز رسانی] – آبان ۱۴۰۱

نمایندگی‌های فروش خودرو مدیران‌خودرو هم اکنون ۳ محصول اصلی این شرکت خودروسازی را با برند MVM به فروش می‌رسانند. این محصولات در کنار محصولات برند فونیکس به مشتریان مدیران خودرو عرضه می‌شود.

به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید MVM X22، خرید MVM X33 و خرید MVM X55 از شرایط فروش این نمایندگی‌ها استفاده کنند.

در حال حاضر شرایط فروش اقساطی ام وی ام X22 با کمترین پیش‌پرداخت و اقساط بلندمدت در برخی مراکز فروش خودور برقرار است. برای خرید اقساطی MVM X22 می‌توانید از تسهیلات در نظر گرفته شده در این نمایندگی‌های فروش استفاده کنید. پرداخت تسهیلات برای خرید اقساطی ام وی ام X22 تا ۳ سال قابل بازپرداخت است. ام وی ام X۲۲ در حال حاضر در دو مدل دستی و اتوماتیک و با دو موتور به خریداران این خودرو عرضه می‌شود.

برای خرید ام وی ام X33 می‌توان از تسهیلات بلندمدت در نظر گرفته شده برای آن استفاده کرد. در حال حاضر ام وی ام X۳۳ در نمایندگی رسمی مدیران خودرو به شرایط اقساطی بلندمدت ۳ ساله عرضه می‌شود.

یکی از لوکس‌ترین خودروهای برند MVM یعنی X55 نیز دقیقا با شرایط فروشی مشابه قابل خریداری برای علاقه‌مندان است. این خودرو امکانات بسیار خوبی را در بین رقبا عرضه می‌کند و به همین دلیل در بین شرایط فروش اقساطی MVM، جزو خودرو‌های محبوب است

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی MVM X55 میتوانید به سایت‌ نمایندگی رسمی مدیران خودرو مراجعه کنید. هم کنون شرایط فروش اقساطی این خودرو. با وام سه ساله نیز فراهم شده است.

طرح فروش اقساطی محصولات ام وی ام [به روز رسانی] – مهر و آبان 1401

مرحله جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو از روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

فروش اقساطی محصولات فونیکس مدیران خودرو [به روز رسانی] – شهریور ۱۴۰۱

ﺷﺮﺍﻳﻂ ﻓﺮﻭﺵ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭس خودرو ﻫﺎی ﺑﺮﻧﺪ ﻓﻮﻧﻴﻜﺲ ﺍﺯ ﺭﻭﺯ ﭼﻬﺎﺭﺷﻨﺒﻪ ﻣﻮﺭﺥ ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﺎ ﺟﺪﻭﻝ ﺫﻳﻞ ﺍﻋﻼﻡ میﮔﺮﺩﺩ.

ﻣﺪﻝمبلغ خودرو (ریال)پیش پرداخت منعطفتسهیلات منعطفمدت اقساط (ماه)
TIGGO 8 PRO Premium۱۷،۹۴۷،۳۰۰،۰۰۰ﺣﺪﺍﻗﻞ %۵۰ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ %۵۰۱۲,۲۴,۳۶
Arrizo 6 PRO Excellent۱۰،۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ﺣﺪﺍﻗﻞ %۵۰ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ %۵۰۱۲,۲۴,۳۶
TIGGO 7 PRO Excellent۱۲،۵۶۷،۲۰۰،۰۰۰ﺣﺪﺍﻗﻞ %۶۰ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ %۴۰۱۲,۲۴,۳۶

ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ مدیران خودرو و محصولات چری باید ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ ﻇﺮﻑ ﻣﺪﺕ ۱۵ ﺭﻭﺯ ﺍﺯ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ، ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﻭ ﺗﺴﻠﻴﻢ ﻛﻠﻴﻪ ﻣﺴﺘﻨﺪﺍﺕ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻴﺎﺯ ﺷﺮﻛﺖ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ. ﺑﺪیهی ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﻣﺪﺕ ﻣﺬﻛﻮﺭ ﺷﺮﻛﺖ مدیران خودرو ﻫﻴﭻﮔﻮﻧﻪ ﺗﻌﻬﺪی ﺩﺭ ﺧﺼﻮﺹ ﺍﺧﺬ ﻣﺪﺍﺭﻙ ﻭ ﺩﺭ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﺍﻧﻌﻘﺎﺩ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﻭ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮی ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ.

ﺍﻋﺘﺒﺎﺭسنجی ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﻭ ﺿﺎﻣﻨﻴﻦ (ﻋﺪﻡ ﻭﺟﻮﺩ ﭼﻚ ﺑﺮگشتی ﻭ ﺍﻗﺴﺎﻁ ﻣﻌﻮﻕ ) ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﺎ ﺍﻃﻼﻉ ﺭﺳﺎنی ﻫﺎی ﭘﻴﺸﻴﻦ ﺍﻧﺠﺎﻡ می ﮔﺮﺩﺩ.

ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺗﺎﻳﻴﺪ ﭘﺮﻭﻧﺪه ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﺗﻮﺳﻂ ﺷﺮﻛﺖ ﻣﻼﻙ ﺍﻭﻟﻮﻳﺖ ﺗﺨﺼﻴﺺ ﻭ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ می ﺑﺎﺷﺪ.
ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﺯ ﻣﺤﻞ ﺭﻧﮓ ﻫﺎی ﻓﻌﺎﻝ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻓﺮﻭﺵ ﺍﻣﻜﺎﻥ ﭘﺬﻳﺮ ﺍﺳﺖ.

ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺗﺎﺧﻴﺮ ﺩﺭ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ چری مدیران خودرو (ﺍﺯ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﻣﻨﺪﺭﺝ ﺩﺭ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ)، ﺑﻨﺎﺑﺮ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻣﺸﺘﺮی %۱۲ ﺟﺮﻳﻤﻪ ﺗﺎﺧﻴﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ ﻭ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ. ﻫﺮ ﻛﺪ ملی ﻣﺠﺎﺯ ﺑﻪ ﻳﻜﺒﺎﺭ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺍﺯ ﻣﺤﻞ ﺍﻳﻦ ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ است.

ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﺍﻳﻨﺘﺮنتی محصولات چری ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﻭﺏ ﺳﺎﻳﺖ ﻣﺪﻳﺮﺍﻥ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺮﺍی ﺗﻤﺎمی ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ ﻣﻴﺴﺮ می ﺑﺎﺷﺪ.

ﺍﻗﺴﺎﻁ ۱۲ ﻣﺎﻩ ﺑﺎ ﺑﻬﺮﻩ % ۱۸ ، ﺍﻗﺴﺎﻁ ۲۴ ﻣﺎﻩ ﺑﺎ ﺑﻬﺮﻩ % ۱۹,۵ ﻭ ﺍﻗﺴﺎﻁ ۳۶ ﻣﺎﻩ ﺑﺎ ﺑﻬﺮﻩ % ۲۱ است.

طرح فروش اقساطی خودرو جدید آریزو6 پرو [به ر‌وز رسانی] – مرداد 1401

طرح فروش اقساطی خودرو جدید آریزو 6 پرو شرکت مدیران خودرو در جدیدترین شرایط فروش این شرکت مطابق جدول پیوست آغاز گردید.

فروش فوری محصولات مدیران خودرو از طریق قرعه کشی [به روز رسانی] – تیر ۱۴۰۱

به اطلاع متقاضیان می‌رساند از روز شنبه مورخ 1401/04/25 تا روز سه شنبه مورخ 1401/04/28 شرایط فروش نقدی برای برخی از محصولات شرکت صنایع خودروسازی مدیران از طریق قرعه کشی به شرح ذیل ارائه میگردد.
ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو به آدرس sale.iranecar.com و از طریق قرعه کشی قابل انجام است.

شرایط فروش محصولات <a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88'>مدیران خودرو</a>

منبع دیجیاتو

آگهی
دکمه بازگشت به بالا