دانش و فناوری

سامسونگ احتمالاً قیمت گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 را افزایش می‌دهد

سامسونگ قرار است در یک رویداد تابستانه از محصولات جدید خود مانند گلکسی رینگ، گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 رونمایی کند. طبق گزارش‌ها قبلی تاریخ این رویداد 10 جولای (20 تیرماه) ذکر شده بود، اما اکنون یک منبع آگاه ضمن اعلام تأخیر در برگزاری این رویداد، از افزایش قیمت این دو گوشی تاشوی پرچمدار خبر داده است.

به ادعای منابع آگاه رسانه یونانی Techmaniacs، شایعات قبلی درباره تاریخ برگزاری رویداد سامسونگ صحیح نیست و احتمالاً باید با کمی تأخیر منتظر رونمایی از گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 باشیم. احتمال دارد به‌جای تاریخ 10 جولای، رویداد امسال سامسونگ در 24 جولای (3 مردادماه) در پاریس برگزار شود تا به شروع رسمی بازی‌های المپیک 2024 فرانسه نزدیک‌تر باشد. المپیک پاریس قرار است در 26 جولای (5 مردادماه) آغاز گردد.

افزایش قیمت احتمالی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6

سامسونگ احتمالاً قیمت گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 را افزایش می‌دهد

براساس این گزارش جدید احتمال دارد گلکسی زد فولد 6 در اروپا 100 یورو (حدود 100 دلار آمریکا) نسبت به مدل زد فولد 5 گران‌تر باشد. به‌نظر می‌رسد یکی از ارتقاهای قابل‌توجه گوشی تاشوی جدید سامسونگ، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 باشد. همچنین همانند سری گلکسی S24، سامسونگ به احتمال فراوان تمرکز عمده را در این گوشی به Galaxy AI اختصاص خواهد داد.

از سوی دیگر، گلکسی زد فلیپ 6 نیز احتمالاً به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 ارتقا پیدا خواهد کرد. در این گوشی نیز احتمالاً شاهد معرفی هوش مصنوعی گلکسی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی باشیم. به‌نظر می‌رسد سامسونگ این گوشی را نیز 100 یورو یا 100 دلار بالاتر از زد فلیپ 5 قیمت‌گذاری کند.

همچنین طبق گزارش امروز، سامسونگ در رویداد تابستانه خود احتمالاً از گوشی مقرون‌به‌صرفه تاشوی خود رونمایی نکند. این گوشی ممکن است با نام‌هایی مثل گلکسی زد فولد FE، زد فولد اسلیم، زد فلیپ اسلیم یا زد فلیپ FE از راه برسد، بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد در رویداد پیش‌رو خبری از این گوشی‌ها نخواهیم شنید. البته پیش‌ازین سامسونگ شایعه گوشی تاشوی ارزان‌تر را رد کرده بود.

بدیهی است که تا زمان برگزاری رویداد سامسونگ نمی‌توان اطلاعات این گزارش را قطعی دانست و باید منتظر ماند و دید این شرکت کره‌ای چه برنامه‌هایی برای گوشی‌های تاشو خود دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا