دانش و فناوری

اولین تصویر از کیس شارژ گلکسی رینگ منتشر شد؛ رویکردی شبیه به ایربادها

به زمان معرفی رسمی «گلکسی رینگ» نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و همین موضوع باعث‌شده تا گزارش‌های بسیار زیادی درباره این دستگاه پوشیدنی منتشر شود. حالا در گزارش جدیدی، رویکرد سامسونگ برای شارژ گلکسی‌‌ رینگ نشان داده شده است که تقریباً مانند ایربادهای بی‌سیم با یک جعبه برای شارژ حلقه هوشمند مواجه هستیم.

گلکسی رینگ می‌تواند یکی از جذاب‌ترین دستگاه‌هایی باشد که در سال 2024 نمایش داده می‌شود و هنوز سامسونگ به‌طور رسمی از آن رونمایی نکرده است. تاکنون بسیاری از جوانب این حلقه هوشمند مانند رویکرد آن برای شارژ نامشخص بوده است اما اکنون طبق تصویری که توسط Ice Universe منتشر شده، ظاهراً کره‌ای‌ها یک کیس پلاستیکی سفید کوچک نیز برای آن ساخته‌اند.

کیس شارژ گلکسی رینگ

اولین تصویر از کیس شارژ گلکسی رینگ منتشر شد؛ رویکردی شبیه به ایربادها

در این کیس، لوگوی سامسونگ در جلو می‌شود و گلکسی رینگ در مرکز آن قرار می‌گیرد. احتمالاً مانند ایربادها، حلقه سامسونگ در بخش پایینی خود دارای پین‌های شارژ خواهد بود که البته در اولین نمایش گلکسی رینگ نیز به وضوح قابل مشاهده بودند.

همچنین دو نوار نوری روی کیس و خود حلقه قابل مشاهده است که احتمالاً شارژشدن و نحوه قرارگیری صحیح حلقه در قاب را به کاربران اطلاع می‌دهند.

البته این رویکرد چندان جدید نیست و حلقه RingConn نیز از یک کیس شارژ استفاده می‌کند. برای شارژ حلقه‌های Oura نیز از یک داک شارژ باید استفاده شود، اما استفاده از کیس برای جابه‌جایی و سفر راحت‌تر به نظر می‌رسد. هرچند که گفته می‌شود باتری گلکسی‌ رینگ تا 9 روز دوام خواهد آورد که اگر واقعاً چنین چیزی صحت داشته باشد، همیشه مجبور به حمل کیس شارژ آن نخواهید بود.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی رینگ را در رویدادی که 10 جولای (20 تیر) برگزار خواهد شد، همراه با گوشی‌های تاشو و ساعت‌های هوشمند جدید خود معرفی کند. اخیراً گفته شده بود که این دستگاه احتمالاً در ماه آگوست (مردادماه) وارد بازار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا