دانش و فناوری

سامسونگ از تلویزیون‌های سری OLED S85D با قیمت رقابتی رونمایی کرد

سامسونگ از سری تلویزیو‌ن‌های OLED S85D با قیمت مقرون‌به‌صرفه در رقابت با ال‌جی‌ الکترونیکس رونمایی کرد. این شرکت می‌گوید که سریع‌ترین برند درحال رشد در حوزه توسعه تلویزیون‌های OLED است و برای آنکه بتواند این شتاب را حفظ کند، مدل‌های با قیمت ارزان به بازار عرضه می‌کند.

سامسونگ در تلاش برای گرفتن سهم بیشتر از بازار تلویزیون‌های OLED، تاکنون روی عرضه مدل‌های QD-OLED تمرکز کرده است. اما حالا این شرکت سری اولیه تلویزیون‌های OLED S85D را معرفی کرده که با برچسب قیمت پایین‌تر به بازار عرضه می‌شوند.

سامسونگ از تلویزیون‌های سری OLED S85D با قیمت رقابتی رونمایی کرد

تلویزیون‌های جدید سامسونگ با چه مشخصاتی عرضه می‌شوند؟

تلویزیون‌های جدید این سری ظاهراً از پنل‌های OLED تولیدشده توسط ال‌جی دیسپلی بهره می‌برند. سامسونگ سال گذشته میلادی، تولید این پنل‌ها را به ال‌جی سپرد.

سری S85D در اندازه‌های 55 اینچی (1700 دلار)، 65 اینچی (2100 دلار) و 77 اینچی (3400 دلار) عرضه می‌شود. بی‌شک در ادامه تخفیف‌هایی روی این قیمت‌ها درنظر گرفته می‌شود.

باوجودی که گفته می‌شود سامسونگ از پنل‌های ال‌جی در تلویزین‌های OLED این سری استفاده کرده است، اما این شرکت هنوز پاسخی کاملاً روشن به این موضوع نداده است. سامسونگ می‌گوید تلویزیون‌های OLED این شرکت به‌‌صورت پیوسته تجربه خوبی را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورند. این دستگاه‌ها بدون آنکه پنل آن‌ها را در نظر بگیریم، به‌لطف پردازنده NQ4 AI Gen2 عملکرد خوبی ارائه می‌دهند.

بنابراین سامسونگ می‌گوید که فرقی نمی‌کند چه کسی این پنل‌ها را می‌سازد، بلکه خود دستگاه مزایای خوبی دارد و این مسئله مهم است. تلویزیون‌های جدید فاقد پشتیبانی از Dolby Vision هستند.

سامسونگ تأیید می‌کند که رنگ‌های تولیدشده توسط این دستگاه سیاه خالص و سفید روشن است. به‌نظر می‌رسد با این تفاسیر، این شرکت از پنل‌های WOLED سنتی برای S85D استفاده می‌کند تا به قیمت مطلوب خود برسد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا