دانش و فناوری

تجربه عملکرد گلکسی زد فولد 5 روی آیفون؛ سامسونگ وب‌سایت Try Galaxy را به‌روزرسانی کرد

کاربران آیفون می‌توانند از طریق ابزاری به‌نام «Try Galaxy»، رابط کاربری سامسونگ را به صورت مجازی روی گوشی خود امتحان کنند. حالا سامسونگ در آخرین به‌روزرسانی برنامه Try Galaxy نسخه تحت وب، تصویری از دو گوشی آیفون را با رابط کاربری One UI در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته است تا مزایای گوشی‌های تاشو خود را به کاربران آیفون نشان دهد.

سامسونگ می‌گوید کاربران iOS با این برنامه می‌توانند درک بهتری از مزایای گوشی‌های تاشو داشته باشند و بتوانند تا حدی کارکردن با گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ این شرکت را تجربه کنند. سامسونگ می‌خواهد از طریق برنامه Try Galaxy کاربران آیفون را ترغیب کند تا به‌جای آیفون به سمت خرید گوشی‌های گلکسی متمابل شوند.

در به‌روزرسانی جدید این برنامه، کاربران می‌توانند با کنار هم قراردادن دو گوشی آیفون تجربه‌ای از گوشی‌های تاشو این شرکت را داشته باشند.

سامسونگ برنامه Try Galaxy را به‌روز کرد

سامسونگ برنامه Try Galaxy را مشخصاً با هدف استفاده توسط کاربران آیفون توسعه داده است. برای مثال کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل نمی‌توانند چنین تجربه کاربری را امتحان کنند. در به‌روزرسانی جدید، ابزار آزمایشی Try Galaxy، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کنار هم قراردادن دو گوشی آیفون کنار یکدیگر، تجربه کاربری گوشی‌های تاشو سامسونگ را داشته باشند.

برای انجام این کار، کاربران آیفون کافیست به وب‌سایت Try Galaxy مراجعه کرده و یک کد QR را در دو گوشی آیفون اسکن کنند. سپس گوشی‌ها را به یکدیگر بچسبانند.

در تصویر منتشرشده، دو گوشی آیفون با برنامه Try Galaxy نمایش داده شده که بازی هاکی را نشان می‌دهد. سمت چپ تصویر آیفون ۱۳ پرو و سمت راست آن آیفون ۱۳ پرو مکس نمایش داده شده است که کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا