دانش و فناوری

برچسب موسیقی هندی Saregama در حال مذاکره برای خرید Pocket Aces در فشار ویدیویی است

سه نفر از آشنایان به این موضوع گفتند که Saregama در حال مذاکره برای خرید Pocket Aces است، زیرا قدیمی ترین لیبل موسیقی هندی جاه طلبی های ویدیویی خود را افزایش می دهد.

به گفته مردم، مذاکرات برای خرید چند هفته است که در جریان است، اما هنوز یک معامله نهایی نشده است. مردم افزودند که پلتفرم پخش بازی های ویدیویی Loco، که در سال 2021 از Pocket Aces خارج می شود، بخشی از بحث ها نیست و خواستار ناشناس ماندن شدند زیرا بحث خصوصی است.

علاقه Saregama به Pocket Aces، که بیش از 20 میلیون دلار جمع آوری کرده است و Peak XV و 3one4 Capital را در میان حامیان خود به حساب می آورد، در حالی است که شرکت مستقر در کلکته تلاش های خود را برای گسترش کاتالوگ ویدیوی خود افزایش می دهد.

این شرکت 120 ساله که در فهرست عمومی قرار دارد، که بیش از 300 آهنگ ویدیویی را در یک چهارم تولید می کند، در دهه گذشته به چندین دسته جدید از جمله تجارت جوک باکس کاروان گسترش یافته است. در سال‌های اخیر، این شرکت همچنین روی فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی کم‌هزینه هند جنوبی برای پلتفرم‌های پخش ویدیوی درخواستی سرمایه‌گذاری کرده است.

این پیگیری زمانی انجام می‌شود که رقیب سری T با زودهنگام آپلود آهنگ‌های ویدیویی در یوتیوب، برتری خود را نسبت به رقابت در فضای ویدیوی دیجیتال افزایش داده است. این استراتژی – که در دهه گذشته از حضور صدها هندی به صورت آنلاین به لطف تلفن‌های هوشمند اندرویدی و دسترسی به اینترنت کم‌هزینه بهره برد – به سری T کمک کرد تا به پرمشترک‌ترین کانال یوتیوب تبدیل شود و تعداد زیادی دنبال کننده نزدیک به 250 میلیون مشترک در مقایسه با سارگما 37 میلیون.

Saregama به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداد، در حالی که Pocket Aces رد کرد.

در Pocket Aces، گروه موسیقی هندی شریکی را می بیند که می تواند تلاش های تولید ویدیوی خود را افزایش دهد.

Pocket Aces تا حد زیادی محتوای ویدئویی کوتاه با هدف جوانان هندی تولید می کند. در سال‌های اخیر محبوبیت خود را افزایش داده است زیرا نمایش‌های آن، معمولاً کمدی و با مسائل دنیای واقعی سروکار دارند و بینندگان را طنین‌انداز کرده‌اند. این استارت‌آپ همچنین مجوز IPهایی مانند نمایش «چیزهای کوچک» را به نتفلیکس داده و محتوای دیگری را با پلتفرم‌هایی مانند Jio، MX Player، Vistara و Qatar Airways به اشتراک گذاشته است. طبق آماری که Pocket Aces در وب سایت خود منتشر کرده است، به 50 میلیون بیننده در هفته می رسد و ماهانه 700 میلیون بازدید جمع آوری می کند.

همچنین با سری T، سازندگان تلفن، غول‌های تجارت الکترونیک، وام دهندگان و تعداد زیادی استارت‌آپ جوان برای تولید محتوای برند همکاری کرده است. به گفته Pocket Aces، کمپینی متشکل از پنج قسمت برای آمازون، با هدف ترویج تجارت فروشندگان، بیش از 18 میلیون بازدید به دست آورد.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا