دانش و فناوری

اسنپ ​​چت ابزارهای جدید AR و ML را برای برندها و تبلیغ کنندگان راه اندازی کرد

در رویداد 2024 IAB NewFronts در روز چهارشنبه، اسنپ‌چت مجموعه‌ای از ابزارهای واقعیت افزوده (AR) و یادگیری ماشین (ML) جدید را معرفی کرد که برای کمک به برندها و تبلیغ‌کنندگان برای دسترسی به کاربران در شبکه اجتماعی با تجربیات تعاملی طراحی شده‌اند.

این شرکت گفت که در حال سرمایه‌گذاری در ML و اتوماسیون است تا ایجاد دارایی‌های آزمایشی AR را برای برندها سریع‌تر و آسان‌تر کند. طی چند سال گذشته، اسنپ چت با شرکت هایی مانند آمازون و تیفانی و شرکت همکاری کرده است تا به کاربران اجازه دهد محصولات مختلف را به صورت مجازی امتحان کنند. این شبکه اجتماعی می‌گوید اکنون زمان لازم برای ایجاد این دارایی‌های آزمایشی AR را کاهش داده است، که به برندها اجازه می‌دهد تا به سرعت کاتالوگ‌های محصولات دوبعدی خود را به تجربه‌های آزمایشی تبدیل کنند.

اسنپ ​​چت ابزارهای جدید AR و ML را برای برندها و تبلیغ کنندگان راه اندازی کرد

اعتبار تصویر: اسنپ ​​چت

به‌علاوه، برندها اکنون می‌توانند با فناوری هوش مصنوعی مولد برای تولید لنزهای سفارشی، تبلیغات AR برند ایجاد کنند. اسنپ ​​چت به TechCrunch گفت که با این قابلیت جدید، برندها می توانند یک پیام متنی یا تصویری ساده برای تولید یک مدل ML منحصر به فرد ارائه دهند که می تواند جلوه های واقعی چهره را به لنز اضافه کند. لنزهایی با این جلوه های چهره ML می توانند به عنوان تبلیغات واقعیت افزوده در اسنپ چت استفاده شوند.

اسنپ ​​چت همچنین برنامه‌های افزودنی AR را اعلام کرد که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد لنزها و فیلترهای AR را مستقیماً در تمام قالب‌های تبلیغاتی برنامه، از جمله تبلیغات محصول پویا، تبلیغات اسنپ، تبلیغات مجموعه، آگهی‌های تجاری و تبلیغات Spotlight ادغام کنند.

این شرکت که اولین پذیرنده فناوری AR بوده است، می‌گوید که روزانه به طور متوسط ​​بیش از 300 میلیون نفر با تجربه‌های واقعیت افزوده در اپلیکیشن خود درگیر می‌شوند.

راه اندازی ابزارهای جدید برای برندها و تبلیغ کنندگان چند روز پس از آن صورت می گیرد که اسنپ گزارش داد که درآمد آن برای سه ماهه اول 2024 با افزایش 21 درصدی به 1.195 میلیون دلار رسیده است که عمدتاً به دلیل پیشرفت هایی است که در پلت فرم تبلیغاتی خود ایجاد کرده است. این شرکت همچنین به اشتراک گذاشت که تعداد تبلیغ کنندگان کوچک و متوسط ​​در اسنپ چت نسبت به سال گذشته 85 درصد افزایش یافته است.

اسنپ ​​چت روز چهارشنبه گفت که بر روی سرمایه گذاری در تجارت تبلیغاتی خود متمرکز شده است و از افزایش تقاضایی که مشاهده می کند “تشویق” شده است.

اعتبار تصویر: اسنپ ​​چت

این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال راه اندازی یک کانال ورزشی در اسنپ چت به نام «شبکه ورزشی اسنپ» است. این کانال ورزش های غیر متعارف، مانند موج سواری با سگ، اتو کردن شدید، ورق زدن بطری آب و موارد دیگر را پوشش می دهد. این شامل محتوای تولید شده توسط کاربر، به همراه محتوای اسکریپت شده توسط اسنپ استارز خواهد بود.

علاوه بر این، اسنپ چت در حال گسترش همکاری خود با Live Nation با راه اندازی نمایه عمومی جدید Snap Nation است که محتوای انحصاری پشت صحنه کنسرت ها را ارائه می دهد. اسنپ‌چت همچنین داستان‌هایی از کنسرت‌ها و جشنواره‌های Live Nation با پست‌های عمومی کاربران را مدیریت می‌کند.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا