دانش و فناوری

تغییرات بزرگ Stripe، جدیدترین تک‌شاخ فین‌تک برزیل و داستان تعطیلی استارت‌آپ

Welcome to TechCrunch Fintech! این هفته، ما به معرفی محصولات بزرگ Stripe، افزایش ارزش یک استارت‌آپ فین‌تک برزیلی و موارد دیگر نگاه می‌کنیم!

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های فین‌تک TechCrunch که هر یکشنبه ساعت 7:00 صبح به وقت PT به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

داستان بزرگ

راه راه اعلام کرد که پرداخت‌ها را از بقیه خدمات مالی خود جدا می‌کند. این یک تغییر بزرگ است، با توجه به اینکه در گذشته، حتی وقتی استرایپ فهرست خدمات خود را افزایش داد، برای استفاده از بقیه، مشاغل را ملزم به مشتریان پرداخت کرد. در کنار این، این شرکت تعدادی از ویژگی‌های مالی تعبیه‌شده جدید و موج جدیدی از ابزارهای هوش مصنوعی را اضافه می‌کند. این غول فین‌تک همچنین اعلام کرد که پس از یک وقفه شش ساله، به مشتریان اجازه می‌دهد پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را بپذیرند، که فقط با یک ارز به‌ویژه، استیبل کوین USDC شروع می‌شود، در ابتدا فقط روی Solana، Ethereum و Polygon.

تحلیل هفته

برزیل هفته گذشته صاحب یک تک شاخ فین تک جدید شد. راه اندازی بانکداری به عنوان یک خدمت QI Tech پس از جمع‌آوری مقدار نامعلومی از سرمایه در یک سرمایه‌گذاری تحت رهبری جنرال آتلانتیک که تمدید افزایش 200 میلیون دلاری سری B آن بود که TechCrunch اکتبر گذشته آن را پوشش داد، به وضعیت تک‌شاخ دست یافت. QI Tech گفت که در حال آماده شدن برای خرید Singulare، ارائه‌دهنده خدمات مدیریت صندوق در برزیل، در سه ماهه سوم است. در همین حال، یک استارتاپ برزیلی دیگر، ویکسترا، 36 میلیون دلار در بدهی و بودجه سهام تضمین کرد – نمونه دیگری از شرکت های منطقه که به جذب دلارهای خطرپذیر ادامه می دهند.

دلار و سنت

دست انداز، پلتفرمی که به سازندگان کمک می کند تا کسب و کار خود را مدیریت و رشد دهند، یک دور اولیه 3 میلیون دلاری را با سرمایه گذاری ImpactX، Capitalize و Serac Ventures اعلام کرد. Bump به سازندگان اجازه می دهد تا درآمد و ارزش بازار را دنبال کنند، که می تواند به آنها کمک کند تا معاملات بهتری را انجام دهند و ببینند شرکای چقدر به آنها بدهکار هستند.

Y Combinator alum و استارتاپ فین تک B2B Fintoc دور سری A بودجه ۷ میلیون دلاری برای تحکیم حضور خود در کشور خود، شیلی، و مکزیک، جایی که یک سال پیش گسترش یافت، جمع آوری کرد.

پوملواستارت آپی که در سال 2022 در فیلیپین راه اندازی شد – به مردم ایالات متحده اجازه می دهد تا به این کشور پول ارسال کنند و در عین حال اعتبار خود را ایجاد کنند – 35 میلیون دلار در دور سری A به رهبری شرکت سرمایه گذاری Vy Capital دبی با مشارکت جمع آوری کرده است. از صندوق بنیانگذاران

می توانید صحبت های خدمه Equity را در مورد این معامله و موارد دیگر در اینجا بشنوید:

دیگه چی مینویسیم

مقر آن در بنگالورو CREDبه ارزش 6.4 میلیارد دلار، تاییدیه اصولی مجوز تجمیع کننده پرداخت را در جهت تقویت استارت آپ فین تک هند دریافت کرده است که می تواند به آن کمک کند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهد و محصولات جدید را عرضه کند و ایده ها را سریعتر آزمایش کند.

پایان دادن به یک استارت آپ می تواند برای بنیانگذاران تلخ باشد. در شرایطی که فاندید، افزایش نرخ بهره راه اندازی کسب و کار مالی را از بین برد. استفانی سمپل، بنیانگذار این کتاب، در این کتاب قانع‌کننده که توسط کریستین هال خوانده شده، می‌گوید، اما VCها و شرکا نیز به آن آسیب می‌زنند.

پس از یک سال پر فراز و نشیب، راه اندازی بانکداری به عنوان یک سرویس (BaaS). سیناپس درخواست ورشکستگی فصل 11 کرده است و دارایی های آن توسط تابا پی.

عناوین با علاقه بالا

401Go 12 میلیون دلار سری A جمع آوری می کند تا مرحله بعدی رشد را تقویت کند

برخی از VC ها هشدار می دهند که Ramp در مقابل Brex در خطر تبدیل شدن به Uber در مقابل Lyft فین تک است.

آیا می خواهید با یک نکته ارتباط برقرار کنید؟ به من ایمیل بزنید maryann@techcrunch.com یا به سیگنال 408.204.3036 برای من پیام ارسال کنید. همچنین می توانید یادداشتی را برای کل خدمه TechCrunch در tips@techcrunch.com ارسال کنید. برای ارتباطات ایمن تر، برای تماس با ما اینجا کلیک کنیدکه شامل SecureDrop (دستورالعمل در اینجا) و پیوندهایی به برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا