دانش و فناوری

مایکروسافت از سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل رونمایی کرد

سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 معرفی شد؛ محصولی که مایکروسافت می‌گوید قدرتمندترین سرفیس تا به امروز محسوب می‌شود. این محصول به گرافیک‌های سری RTX 40 انویدیا مجهز شده است برای اولین‌بار، شاهد استفاده از NPU اینتل در دنیای ویندوز هستیم.

مشخصات و قیمت سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2

سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 به دو پورت USB-C، یک پورت USB-A، درگاه کارت حافظه و پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل به‌ویژه کلاس i7 H مجهز شده است. این محصول همچنین از قلم سرفیس اسلیم پن پشتیبانی می‌کند که به‌صورت مغناطیسی به بدنه‌اش متصل می‌شود.

مشخصات و قیمت <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b3%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%b3'>سرفیس</a> لپ‌تاپ استودیو 2

به گفته مایکروسافت، عملکرد پردازشی و گرافیکی این لپ‌تاپ نسبت به نسل قبلی دو برابر افزایش داشته است که البته با توجه به استفاده از گرافیک‌های RTX 4050 و RTX 4060، چنین موضوعی منطقی به نظر می‌رسد. به گفته مایکروسافت، قدرت پردازش گرافیکی سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ تا دو برابر بیشتر از مک‌بوک پرو M2 مکس خواهد بود.

طراحی بدنه این لپ‌تاپ مانند نسل قبلی‌اش است و می‌توان از نمایشگر 14.4 اینچی آن در زوایای مختلف استفاده کرد. نمایشگر لپ‌تاپ جدید مایکروسافت از حداکثر رفرش ریت 120 هرتز و HDR پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی 650 نیت دارد.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b3%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%b3'>سرفیس</a> لپ‌تاپ استودیو 2

یکی از ویژگی‌های جذاب این محصول، تاچ‌پد آن است که دقت بسیار بالاتری نسبت به نسل قبلی دارد و حتی افراد فاقد انگشت نیز می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند.

سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 در نسخه پایه با قیمت 1999 دلار به فروش می‌رسد. بااین‌حال در بالاترین نسخه از 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و 64 گیگابایت رم بهره می‌برد. بنابراین همانطور که مایکروسافت می‌گوید، با قدرتمندترین سرفیس تا به امروز روبه‌رو هستیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا