دانش و فناوری

TechCrunch Minute: احتمالاً اخبار و سیاست‌های کمتری را در اینستاگرام مشاهده می‌کنید. در اینجا دلیل آن است

با داغ شدن چرخه انتخابات، اینستاگرام و Threads میزان محتوای سیاسی وارد شده به فید بسیاری از کاربران را کاهش خواهند داد. این تغییرات، که دسترسی به محتوای سیاسی را از حساب‌هایی که کاربران قبلاً دنبال نمی‌کنند محدود می‌کند، به‌طور پیش‌فرض اعمال می‌شوند. اگر از قبل می‌پرسید چگونه می‌توانید این نوع محتوا را به فید خود بازگردانید، می‌توانید راهنمای ما در مورد تغییر تنظیمات سیاسی اینستاگرام را در اینجا دنبال کنید.

متا تلاش کرده است تا دسترسی اخبار و محتوای سیاسی را در سرتاسر پلتفرم های خود کاهش دهد، به ویژه در رابطه با محتوایی که از نظر الگوریتمی توصیه می شود در مقابل ظاهر شدن از یک ارتباط مستقیم با یک فرد یا حساب کاربری. طبق اظهارات سال گذشته آدام موسری، رئیس آن، تاپیک ها میزبان اخبار هستند، اما «تقویت» نمی کنند. و فیس‌بوک در حال بستن برگه اخبار است زیرا همچنان به مسدود کردن محتوای خبری در کانادا ادامه می‌دهد و در یک مناقشه مداوم با قوانینی که پلتفرم‌ها را ملزم می‌کند به ناشران برای محتوا پرداخت کنند.

و اینستاگرام چه پست‌ها و موضوعاتی را سیاسی می‌داند؟ پاسخ، همانطور که انتظار می رود، هم گسترده و هم مبهم است و هر چیزی را که «به طور بالقوه به چیزهایی مانند قوانین، انتخابات، یا موضوعات اجتماعی مرتبط است» پوشش می دهد. در مورد اینکه چرا این تغییرات اعمال شده‌اند، و در مورد اولویت‌های متا در سراسر امپراتوری اجتماعی گسترده‌اش چه می‌گوید، خوب، باید قسمت امروز را در زیر ببینید.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا