دانش و فناوری

شرایط فروش لاماری ایما اعلام شد + جدول مهر 1402

شرکت آرین موتور شرایط فروش لاماری ایما ویژه مهرماه 1402 را اعلام کرد. این شرایط ویژه آن دسته از متقاضیان است که در سامانه یکپارچه خواهان خرید این خودرو بوده‌اند. بخشنامه فروش لاماری ایما از روز دوشنبه هفدهم مهرماه برقرار شده است و به مدت یک هفته قابل دسترسی خواهد بود. بنابراین متقاضیان تا روز دوشنبه 24 مهرماه فرصت دارند نسبت به پرداخت وجه و شرکت در این شرایط اقدام کنند.

در شرایط فروش لاماری ایما،‌ این کراس‌اوور محبوب با قیمت مصوب یک میلیارد و 431 میلیون تومان به متقاضیان عرضه شده است. موعد تحویل خودروها نیز 90 روز کاری اعلام شده است. همچنین سود مشارکت و سود انصراف برای این بخشنامه در نظر گرفته نشده است. جریمه دیرکرد در تحویل خودرو نیز 36 درصد سالیانه است. رنگ‌های قابل انتخاب برای خودرو شامل مشکی، سفید،‌ قرمز، سبز و خاکستری هستند.

شرایط فروش لاماری ایما، مهرماه 1402:

خودرورنگ‌های موجودقیمتموعد تحویلجریمه تاخیر
لاماری ایمامشکی، سفید،‌ قرمز، سبز و خاکسترییک میلیارد و 431 میلیون تومان90 روز کاری36 درصد سالیانه

لاماری ایما از جمله کراس‌اوورهای کوچک و محبوب در بازار ایران است. آرین موتور پس از ناکامی در مونتاژ و عرضه میتسوبیشی اکلیپس، تصمیم گرفت تا محصولی جدید را با نامی جدید به بازار ایران عرضه کند. این خودرو کراس‌اووری از زیرمجموعه دانگ‌فنگ بود که فورتینگ T5 Evo نام داشت و در ایران با نام لاماری ایما شناخته می‌شود.

موفقیت آرین موتور در عرضه لاماری ایما، باعث شده است تا این شرکت به فکر توسعه خط محصولات لاماری باشد. نسخه فول آپشن این خودرو موسوم به لاماری ایکس مدتی پیش رونمایی شد و طی ماه‌های آتی روانه بازار می‌شود. دیگر مدل این خودرو یعنی لاماری ایما هیبرید در صف عرضه به بازار ایران قرار دارد. آرین موتور تصمیم دارد تا یک سدان را نیز با برند لاماری به بازار عرضه کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا