دانش و فناوری

جمینای در اپ Google Messages روی همه گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده شد

در اوایل سال جاری در همایش جهانی گوشی همراه (MWC)، گوگل از گنجاندن جمینای در اپ مسیجز خبر داد تا به این ترتیب راهی برای دسترسی به این چت‌بات از داخل این اپ پیامرسانی متنی فراهم آورده باشد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، این ویژگی در ابتدا به گوشی‌های جدیدتر پیکسل و گلکسی سامسونگ محدود شده بود، اما اکنون گوگل صفحه راهنمای خود را به‌روزرسانی کرده است تا بگوید تنها چیزی که برای دسترسی به آن نیاز دارید یک «دستگاه اندرویدی با رم 6 گیگابایتی یا بالاتر» است.
 
در حال حاضر، Google Messages فقط از جمینای به زبان انگلیسی در 164 کشوری که در دسترس است پشتیبانی می‌کند. تنها استثناء آن کانادا است که از زبان فرانسه نیز پشتیبانی می‌کند. گوگل می‌گوید که «به شدت در تلاش است تا در آینده آن را به زبان‌های بیشتر و مناطق بیشتری قابل دسترسی کند.

 

اما در حال حاضر، اگر می‌خواهید بتوانید جمینای را برای پیش‌نویس پیام‌ها، برنامه‌ریزی رویدادها استفاده کنید یا حتی صرفاً برای گذراندن وقت با شما چت کند، باید روی انگلیسی – یا فرانسوی، اگر ساکن کانادا هستید – تنظیم شود.
 
توجه داشته باشید که باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید و با حسابی که خودتان مدیریت می‌کنید از مسیجز استفاده کنید تا بتوانید به این ویژگی دسترسی پیدا کنید. همچنین باید مطمئن شوید که چت‌های RCS شما فعال باشد. برای دسترسی به جمینای، کافی است اپلیکیشن مسیجز را باز کنید و یک محاوره جدید را شروع کنید تا گزینه گفتگو با این چت‌بات را ببینید.

منبع ایتنا
آگهی
دکمه بازگشت به بالا