دانش و فناوری

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو برای شهریور 1402 اعلام شد + جدول

شرکت مدیران خودرو لیست قیمت خودروهایش را برای شهریور 1402 اعلام کرد. جدول قیمت محصولات مدیران خودرو شامل گزینه‌های مختلفی از برندهای ام وی ام و فونیکس می‌شود. بنابراین تسویه حساب افرادی که نسبت به پیش‌خرید این خودروها اقدام کرده بودند،‌ با نرخ‌های جدید صورت خواهد گرفت. همچنین بخشنامه‌های فروش مدیران خودرو از این پس با نرخ‌های جدید اعلام خواهد شد. البته تفاوت چندانی میان قیمت خودروها در مقایسه با ابتدای تابستان مشاهده نمی‌شود.

همچنین بخوانید: فونیکس FX اکسلنت با موتور 1.5 لیتری توربو و قیمت 1.3 میلیاردی وارد بازار شد

درحال‌حاضر ارزان‌ترین محصول مدیران خودرو، ام وی ام X22 دنده‌ای نسل اول است. این خودرو با قیمت 635 میلیون و 500 هزار تومان، ارزان‌ترین محصول مدیران خودرو و همچنین ارزان‌ترین خودرو از برند ام وی ام است. چهار پله بالاتر از این کراس‌اوور، ام وی ام X55 پرو با قیمت تقریبی یک میلیارد و 250 میلیون تومان، لقب گران‌ترین محصول ام وی ام را به خود اختصاص می‌دهد. نکته جالب در مورد جدول قیمت محصولات مدیران خودرو در شهریورماه، عدم حضور ام وی ام X22‌ پرو اتوماتیک است. نسخه دنده‌ای این خودرو در لیست قیمت حضور دارد، اما خبری از نسخه اتوماتیک در این لیست نیست.

جدول قیمت محصولات مدیران خودرو، شهریورماه 1402:

خودروقیمت
ام وی ام X22 دنده ای۶۳۵,۵۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای۷۰۶,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X55 پرو۱,۲۴۹,۵۰۰,۰۰۰
آریزو 5 توربوشارژر۱,۰۵۲,۸۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 6 پرو۱,۲۳۸,۴۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو 7 پرو۱,۴۵۰,۸۰۰,۰۰۰
فونیکس FX۱,۷۲۴,۷۰۰,۰۰۰
فونیکس تیگو 8 پرومکس۲,۳۷۹,۰۰۰,۰۰۰

ارزان‌ترین خودرو با برند فونیکس، آریزو 6 پرو است که با قیمت تقریبی یک میلیارد و 238 میلیون تومان عرضه می‌شود. فونیکس FX پرطرفدار نیز حدود 1.7 میلیارد تومان قیمت دارد. درنهایت تیگو 8 پرومکس با نرخ 2.4 میلیارد تومان، همچنان گران‌ترین محصول مدیران خودرو به شمار می‌آید. تیگو 8 پرو نیز در این لیست حضور ندارد. همچنین قیمت خودروهای جدید این شرکت نظیر تیگو 8 پرو e پلاس یا آریزو 5 اسپرت نیز اعلام نشده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا