دانش و فناوری

Threads فیلترهای بی‌صدا سفارشی را راه‌اندازی می‌کند، کنترل‌ها را برای پست‌های نقل‌قول کنترول می‌کند

آدام موسری، رئیس Threads و اینستاگرام امروز اعلام کرد که Threads ویژگی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد کلمات و عبارات را از فیدها و منشن‌های خود فیلتر کنند. ویژگی «کلمات پنهان» به‌طور خودکار کلمات، عبارات و شکلک‌های رایجی را که ممکن است برای کاربران توهین‌آمیز باشد، قطع می‌کند. علاوه بر این فیلترهای از پیش تعیین شده، کاربران می توانند کلمات و عبارات سفارشی خود را در تنظیمات اضافه کنند. کاربران می توانند این تنظیمات را در هر لحظه از زمان خاموش کنند.

در اوایل این هفته، اپلیکیشن دوستیابی Hinge ویژگی «کلمات پنهان» (بله، با همین نام) خود را راه اندازی کرد تا درخواست هایی را با نظراتی که حاوی کلمات ناخواسته هستند مسدود کند.

Threads فیلترهای بی‌صدا سفارشی را راه‌اندازی می‌کند، کنترل‌ها را برای پست‌های نقل‌قول کنترول می‌کند

اعتبار تصویر: موضوعات

Threads گفت که این ویژگی محتوا را از فیدهای «دنبال کردن» و «برای شما»، نتایج جستجو، نمایه‌ها و پاسخ‌ها به پست‌ها فیلتر می‌کند.

کنترل برای نقل قول پست ها

شبکه اجتماعی متعلق به متا در حال حاضر به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل کنند چه کسی می‌تواند به پست‌های آنها پاسخ دهد: هر کسی، نمایه‌هایی که دنبال می‌کنید یا فقط افراد ذکر شده. رشته‌ها همچنین این گزینه را دارند که افرادی را که می‌توانند از شما در پست‌ها، پاسخ‌ها و بیوگرافی خود نام ببرند، محدود می‌کنند: همه، نمایه‌هایی که دنبال می‌کنید یا هیچ‌کس.

اکنون این شرکت در حال برنامه ریزی برای معرفی کنترل های مشابه برای پست های نقل قول است. تاپیک ها گفتند که به زودی به شما این امکان را می دهد که افرادی که می توانند پست های شما را نقل قول کنند محدود کنید. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به صورت دستی پست‌های خود را نیز لغو نقل قول کنند.

منطق شرکت پشت این کنترل های جدید برای پست های نقل قول این است که می خواهد تعاملات ناخواسته را محدود کند.

یکی از سخنگویان شرکت گفت: «از آنجایی که نقل‌قول یک پست یکی از قابل مشاهده‌ترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با یک نفر در Threads است، برای ما مهم بود که به افراد اختیار بیشتری بدهیم که چه کسی می‌تواند با آنها تعامل داشته باشد و به کاهش تعاملات ناخواسته کمک کند.»

به طور جداگانه، Theards همچنین در حال آزمایش روشی برای بی‌صدا کردن اعلان‌ها برای تعامل با پست‌ها است. در حالی که برخی از این ویژگی‌ها هنوز در دسترس نیستند، این شرکت همچنان ویژگی‌های جدید را با سرعت بالایی ارسال می‌کند زیرا شروع به آزمایش راهی برای آرشیو خودکار پست‌ها برای افراد کرده است.

اعلان‌ها را قطع می‌کند

اعتبار تصویر: موضوعات

در جریان تماس متا در روز چهارشنبه، مارک زاکربرگ اشاره کرد که Threads بیش از 150 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا