دانش و فناوری

Tinder یک ویژگی “به اشتراک گذاری تاریخ من” را برای کاربران دریافت می کند تا برنامه های تاریخ را برای دوستان کنجکاو خود ارسال کنند

این غیرمعمول نیست که افراد از پروفایل های دوستیابی اسکرین شات می گیرند و آنها را برای دوستان و عزیزان خود ارسال می کنند تا بازخورد دریافت کنند یا به آنها اطلاع دهند که در آخر هفته چه کسی را می بینند. اکنون، کاربران Tinder می‌توانند برنامه‌های تاریخ خود را مستقیماً از طریق برنامه به اشتراک بگذارند و به لطف ویژگی جدیدی به نام «اشتراک‌گذاری تاریخ من» هستند.

Tinder روز دوشنبه اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند پیوندی را ارسال کنند که شامل جزئیات مربوط به تاریخ آینده، از جمله نام مسابقه، مکان جلسه، تاریخ و زمان است. همچنین گزینه ای برای تایپ یادداشت در پایین وجود دارد. پیوندها می توانند تا 30 روز قبل از تاریخ ارسال شوند و قابل ویرایش هستند، بنابراین کاربران می توانند هر زمان که بخواهند جزئیات را به روز کنند.

پیوندهای “به اشتراک گذاری تاریخ من” برای هر گیرنده، از جمله کاربران غیر Tinder قابل مشاهده است. دوستانی که حساب Tinder دارند می‌توانند نمایه کامل مسابقه را مشاهده کنند، اما نمی‌توانند با آن تعامل داشته باشند، از جمله پیام‌رسانی به مسابقه. سخنگوی Tinder به TechCrunch توضیح داد که غیرکاربران نسخه محدودی از نمایه را در مرورگر خود می بینند و فقط می توانند عکس ها، نام و سن مسابقه را ببینند.

مانند ویژگی “Matchmaker” Tinder، که به دوستان کاربران امکان می دهد مطابقت های احتمالی را پیشنهاد کنند، پیوند “به اشتراک گذاری تاریخ من” پس از یک دوره معین منقضی می شود. این سخنگوی به ما گفت که این کار برای منصرف کردن مردم از اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی است.

این ویژگی جدید از اطلاعات کاربران Tinder الهام گرفته شده است – 51٪ از مجردهای زیر 30 سال به دوستان خود از قبل از جزئیات قرار ملاقات خود اطلاع می دهند.

Melissa Hobley مدیر ارشد اجرایی Tinder در بیانیه‌ای گفت: «در Tinder، ما به انتشار ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهیم که هدف آن ایجاد یک تجربه سرگرم‌کننده، ایمن و محترمانه برای همه است. «بحث کردن برنامه‌ها با دوستان و خانواده یک مراسم دوستیابی قدیمی است. Share My Date این اشتراک‌گذاری اطلاعات اولیه را ساده می‌کند تا مجردها بتوانند مستقیماً به بخش هیجان‌انگیز، از فهمیدن اینکه چه بپوشند تا آماده کردن موضوعات مکالمه، بپرند.»

در ماه های آینده، این ویژگی جدید در سراسر ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، کانادا، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، هلند، هند، آلمان، ایرلند، ژاپن، برزیل، سنگاپور، سوئیس، مکزیک، کره، ویتنام و تایلند

راه اندازی “به اشتراک گذاری تاریخ من” در زمانی است که برنامه های دوستیابی رشد کندی را تجربه می کنند. تا ژانویه گذشته، تنها حدود 12.7 میلیون نصب در ایالات متحده وجود داشت که رشد 2.38 درصدی را در مقایسه با رشد تقریبا 16 درصدی در سال قبل از آن داشت. در سه ماهه چهارم سال 2023، تعداد کل مشتریان پرداخت کننده Tinder نسبت به سال گذشته 8 درصد کاهش یافت و به 10 میلیون نفر رسید.

شرکت مادر Match Group – که مالک Tinder، Match، Hinge، OkCupid، PlentyOfFish و دیگران است – قرار است درآمد سه ماهه اول 2024 خود را در روز چهارشنبه، 8 می گزارش دهد.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا