دانش و فناوری

فید اکتشافی Twitch مانند TikTok برای همه کاربران عرضه می شود

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد، توییچ رسماً فید اکتشافی جدید خود مانند TikTok را در این هفته برای همه کاربران عرضه می کند. فید جدید که به‌عنوان یک برگه در برنامه‌های Twitch iOS و Android راه‌اندازی می‌شود، به بینندگان اجازه می‌دهد تا برای کشف استریمرهای جدید، در قسمت‌های کوچکی از محتوا حرکت کنند. راه اندازی رسمی به دنبال آزمایش های قبلی توییچ از فید است که در آگوست 2023 آغاز شد.

با این راه‌اندازی، Twitch اکنون به بسیاری از برنامه‌های محبوب دیگر می‌پیوندد که به دنبال افزایش محبوبیت TikTok، فیدهای ویدیویی کوتاه خود را راه‌اندازی کرده‌اند، از جمله اینستاگرام، یوتیوب، اسنپ چت، Uber Eats و LinkedIn.

دو برگه در فید وجود دارد: یک فید زنده و یک فید کلیپ. فید «زنده» پخش‌های زنده هم از پخش‌کننده‌هایی را که کاربران قبلاً دنبال کرده‌اند و هم پخش‌کننده‌هایی را که Twitch فکر می‌کند دوست دارند، نمایش می‌دهد. فید «کلیپ‌ها» لحظات برتر پخش‌کننده‌ها در توییچ را به نمایش می‌گذارد و به بینندگان اجازه می‌دهد محتوای پخش‌کننده‌ها را حتی زمانی که زنده نیستند کشف کنند.

در حالی که مردم معمولاً زمانی که زمان کافی برای تماشای پخش زنده دارند به توییچ می روند، فید کلیپ های جدید برای لحظاتی طراحی شده است که کاربران تنها چند دقیقه فرصت دارند.

برای شخصی‌سازی بهتر آنچه در فید می‌بینید، می‌توانید روی دکمه شست بالا یا پایین در جریان مستقیم یا یک کلیپ کلیک کنید تا نشان دهید که چه نوع محتوایی را می‌خواهید بیشتر یا کمتر ببینید.

ورود فید جدید در حالی صورت می‌گیرد که استریم‌کنندگان توییچ مدت‌هاست که از شرکت خواسته‌اند تا ویژگی‌های جدیدی را معرفی کند تا به آنها کمک کند مخاطبان جدیدی را جذب کنند. از آنجایی که Twitch یک پلتفرم کاملاً الگوریتمی مانند TikTok نیست، پخش‌کننده‌های Twitch راه‌های زیادی برای جذب بینندگان جدید خارج از تبلیغ خود در پلتفرم‌های دیگر یا همکاری با سایر استریم‌کنندگان نداشته‌اند. با این فید اکتشافی جدید، استریمرهای کوچک و متوسط ​​پتانسیل دسترسی به مخاطبان جدید را دارند.

توییچ می‌گوید که تمام پخش‌های زنده و کلیپ‌ها به‌طور خودکار واجد شرایط ظاهر شدن در فید هستند، اگر دستورالعمل‌های محتوای پلتفرم را رعایت کنند. در حالی که پخش‌کننده‌ها نمی‌توانند مستقیماً محتوا را در فید کشف آپلود کنند، Twitch آنها را تشویق می‌کند تا کلیپ‌هایی از محتوای خود ایجاد و نمایش دهند تا فرصتی برای گنجاندن در فید داشته باشند.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا