دانش و فناوری

اپلیکیشن ویرایش عکس VSCO بازاری را برای ارتباط عکاسان با برندها راه اندازی می کند

امروزه کار با برندها یکی از اصلی ترین راه هایی است که هنرمندان و سازندگان محتوا می توانند درآمد قابل توجهی کسب کنند. با این حال، ارتباط سازندگان با برندها آسان نیست و شرکت هایی که به دنبال استعدادهای جدید یا تخصصی هستند نیز برای یافتن آنها مشکل دارند. برنامه ویرایش عکس VSCO در تلاش است تا این مشکل را برای مخاطبان اصلی خود، عکاسان حرفه ای، با یک بازار جدید به نام VSCO Hub که هدف آن اتصال آنها با برندها است، حل کند.

پلت فرم VSCO مشابه سایر پلتفرم های اجتماعی مانند اینستاگرام، یوتیوب و تیک تاک است که در حال حاضر بازارهای سازندگان را برای کمک به کسب و کارها برای کشف سازندگان محتوا و ایجاد شراکت با آنها ارائه می دهند.

اریک ویتمن، مدیر عامل VSCO، که سپتامبر گذشته به این شرکت پیوست، پورتال جدید را معادل لینکدین می داند. VSCO Hub تقریباً شبیه لینکدین است. برندها به‌عنوان استخدام‌کننده عمل می‌کنند و می‌توانند به راحتی شخصی را برای پروژه‌های خود پیدا کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

برای دسترسی به VSCO Hub، عکاسان باید در طرح 59.99 دلاری Pro که بیش از 160000 مشترک دارد، ثبت نام کنند. برای مشاغل، این پلتفرم فیلترهایی مانند مکان، دسته بندی، قیمت و در دسترس بودن را ارائه می دهد که می توانند از آنها برای محدود کردن جستجوی عکاسان استفاده کنند.

این پلتفرم یک ویژگی خیمه شب بازی جالب نیز دارد: به مدیران خلاق اجازه می‌دهد تصویر مرجع را آپلود کنند و عکاسانی را جستجو کنند که ممکن است کارهای مشابهی در کارنامه خود داشته باشند.

اپلیکیشن ویرایش عکس VSCO بازاری را برای ارتباط عکاسان با برندها راه اندازی می کند

اعتبار تصویر: VSCO

VSCO از پرداخت های پروژه کوتاهی نمی کند و فقط به عنوان یک لایه اتصال عمل می کند.

ویتمن الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی را عامل عدم قابلیت کشف در جامعه عکاسی می‌داند و می‌گوید بازاریابان ساعت‌های زیادی را در گوگل یا اینستاگرام صرف تلاش برای یافتن عکاسانی می‌کنند که کارشان با دید خلاقانه آنها مطابقت داشته باشد.

«به دلیل اینکه چگونه شبکه‌های اجتماعی خود و الگوریتم‌هایشان را تغییر داده‌اند، کشف شدن توسط مشتریان بالقوه برای عکاسان بسیار سخت است. ما نیاز جامعه عکاسی خود را دیدیم و تصمیم به ساخت VSCO Hub گرفتیم.

VSCO همچنین به دنبال تقویت جستجوی خود با هوش مصنوعی است. ویتمن گفت که این شرکت به صورت داخلی در حال آزمایش راهی برای برندها برای وارد کردن پرس و جوهای متنی و یافتن تصاویر از طریق جستجوی معنایی است و این ویژگی به زودی به پلتفرم راه پیدا خواهد کرد. VSCO همچنین قصد دارد فیلترهای بیشتری اضافه کند تا به شرکت ها کمک کند تا جستجوهای خود را محدود کنند.

موضع ویتمن و VSCO در مورد استفاده از هوش مصنوعی مشابه بسیاری از پلتفرم های دیگر است: این فناوری برای کمک به هنرمندان استفاده خواهد شد نه جایگزینی آنها. مدیرعامل گفت که شرکت او به دنبال انتشار ابزارهای بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمک به عکاسان در گردش کار است.

قابل ذکر است، ابزارهایی مانند Visual Electric با پشتوانه Sequoia و استودیوی LTX لایت‌تریک سازنده Facetune به هنرمندان کمک می‌کنند تا ایده‌پردازی کنند و روی گردش کار تمرکز کنند. ویتمن معتقد است که ایده پردازی – نه تولید – جایی است که خلاقان به دنبال تقویت بیشتر مهارت هوش مصنوعی هستند.

منبع techcrunch
آگهی
دکمه بازگشت به بالا